Mijn ervaring is dat het altijd best veel is hoor! Ik had de laatste Fifa's ietsje meer wedstrijden dan dat, maar kon dan wel een heel gouden team (zonder enige chem) opstellen met de spelers die ik kreeg. Vaak zitten er dan ook wel 2 of 3 redelijke spelers tussen waar je je eerste team omheen kan bouwen. Ik kan ook niet wachten op de WebApp morgen. In de eerste weken is dat voor mij bijna de helft van het spel. Later vind ik het altijd leuker om echt veel te gaan spelen en proberen om divisie 1 te winnen.
jup webapp doet het zelden eerste dag. ligt eruit binnen 5 minuten. Ben benieuwd naar me pakjes. Je zal zien Ronaldo en dan heb ik er niks aan omdat ik op ps4 speel Jullie FUT edition beateld? je krijgt nooit iets uut die wekelijke pakjes met maar 1 Rare. Kan je beter points kopen voor de xtra kosten en pakjes met 3 rare kopen. Maar daa mijn mening
Ik koop ook geen Ultimate Edition. Die extra euro's stop ik in extra pakjes die ik direct opmaak. Betere start is belangrijker dan 1 pakje per week en dat wekenlang, IMO. Ben het dus met je eens. Ik weet overigens wel iemand waaraan je je Ronaldo dan kwijt kunt hoor. ..
Als ik niets in de pakjes krijg ga ik ook Fifa op de PS4 spelen ipv op mijn X1. Mocht ik Ronaldo krijgen dan koop ik wel zo'n Fifa 15 downloadcode via Marktplaats . Heb ook wel eens zo'n Ultimate Edition gekocht, maar daar heb je idd weinig aan. Alleen de eerste 2-3 week heb je iets aan die pakjes en dan kun je idd beter die 10€ daar in steken.
Waarschijnlijk 6 ofzo. Dat is een prima start. Zeker als er wat nuttigs tussen zit. Ik verwacht geen 84+ spelers, maar een prima tachtiger is ook handig.
Hoe zit het met season ticket dit jaar? Kun je dan weer een aantal dagen vantevoren spelen? Kan dit ook voor de PS4? EDIT: Research gedaan en het is er alleen maar voor ps3 en 360.
Je moet ea acces hebben, kan je 5 dagen eerder spelen en daarnaast ook nog oude ea spellen "gratis" spelen. 4€ p/m