Ja, beetje jammer. Komt tegelijk met PES 2015. Die heeft voorrang, hoewel ik ze wel beide ophaal omdat ik Unity met die pre-order actie heb gekocht bij de Game Mania. Hmmmmm.
Onder welke steen heb jij gelegen? Lijkt me iig erg tof. Rogue voor de 360 trekt me niet. Ben niet van het piraten gebeuren.
Piraten trekt mij idd ook, heb daarom Black Flag ook over geslagen. Deze AC lijkt me dus weer wel erg tof! En co-op lijkt me zeker erg gaaf, dus ben erg benieuwd!
Hahahahaha Ik heb me de laatste tijd helemaal niet meer in verdiept. Ben pas sinds kort weer bezig met de nieuwere games sinds ik de Xbox One heb besteld
Datzelfde heb ik overigens met Far Cry 4. Hopelijk lijkt die daar niet teveel op, zoals met Black Flag en Far Cry 3. Overigens mag de FC serie wel eens wat meer aan het geluid doen, sommige guns klonken echt kut.
Far Cry 4 ziet er dan weer ordinair uit, dat gaat zo erg weer een Ubisoft-game worden. Nu wil ik niet zeggen dat Unity dat niet gaat worden, maar vooralsnog lijkt er dit keer echt een goede game te verschijnen.
FC4 ziet er echt crap uit. Gewoon dezelfde standaard Ubi crap zoals Fiasco al aangeeft. Lekker gay weer die Season Pass verder. Stop die shit gewoon in de game. Gayboys.
Road to Assassin's Creed Unity Wat is er gebeurd na de dood van Desmond Miles in het Assassin's Creed universum? Een aantal fans hebben alle informatie die ze hebben gevonden op de Initiates website, omgetoverd tot deze fanvideo. Daarin leggen zij het verhaal, dat oploopt naar Assassin's Creed: Unity, gedetailleerd uit.