FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

1. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Zijn er wel meer, gisteren met 11 man in de lobby gereden, 1x zo'n lag momentje in het begin ervaren dus het aantal lijkt het niet te zijn. Laten we die discussie aub ook niet hier aangaan, maar in een apart stem topic ofzoiets :D

Welke filmpjes Aragnite?

2. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Gisteren was het voor mij mogelijk om iets agressiever en constanter te rijden omdat het het gevoel in de auto/stuur stabieler bleef.
    Maar de lobby voelde zeker niet 100%
    Het is gewoon een domper op de spelvreugde omdat je weet dat het wel 100% goed kan zijn zoals in FM4.
    Ik merk gewoon dat dit soort onvolkomenheden gaan irriteren, zeker ook als ik gewoon niet in de lobby-chat kan joinen. Met Tender kon ik wel in een party praten.
    Gaf een extra handicap voor mij.
    Mag niet ontevreden zijn met mijn eerste redelijke resultaten. Uit de problemen gebleven en niet opgegeten door het LAG-monster.

3. Aragnite

Aragnite XBWRacing!!

Leuk Bevonden:
    25
    Deze o.a.

Crash demon-surreal opkomen start finish
    http://xboxclips.com/video.php?uid=...nite&vid=c9c7e3aa-884a-453d-8681-8fbd872460bd

Ron, ice en alpha pileUp
    http://xboxclips.com/video.php?uid=...nite&vid=42afe888-5be3-408e-a823-353462f9ef2b

Tweewiel Nova qualli
    http://xboxclips.com/video.php?uid=...nite&vid=d3172b00-6799-4e13-b732-eba1dc646251

lawaai vindt dit leuk.
  4. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Die 2e was wel een momentje van frustratie voor mij, moest uitwijken omdat iemand de baan op wilde schieten waardoor ik Iced raakte en de baan af spinde.
    Hier vanuit mijn gezichtspunt:
    http://xboxclips.com/video.php?uid=...Core&vid=65a11626-0023-4d27-8fe0-87e0b8d2a6c9

5. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Aja, kan gebeuren, niet jouw fout. Je had hoe dan ook iemand geraakt. Mensen moeten toch een beetje beter uitkijken met het opkomen van de baan. Dan verlies je maar wat plekken. Ron moet uitwijken, tikt mij aan en vervolgens beuk ik alpha van de baan. Beide met schade als gevolg.

6. Aragnite

Aragnite XBWRacing!!

Leuk Bevonden:
    25
    had al zo'n idee dat je van mijn wijde actie schrok, kon 't alleen niet goed zien in mijn filmpje.
    zat in battle met Pim en probeerde later te remmen, wat een meter te laat bleek. in dit geval blijf ik met de auto zo ver mogelijk links zoals je kan zien. hiermee zwiep ik gelukkig niet als een gek weer de baan op.

pim_smeets vindt dit leuk.
  7. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    En ik liet nogwel ruimte voor je om buitenom te komen ;)

Aragnite vindt dit leuk.
  8. majong

majong Active Member

Leuk Bevonden:
    79
    Uit ervaring weet ik dat verder in de competitie ruimte ontstaat door diverse oorzaken.
    De limiet van 16 zorgt wel voor teleurgestelde mensen.
    Dat kan ook de gevestigde orde betreffen.
    Ik heb 1 keer meegemaakt dat de competitie lijder te laat kwam en dus niet mee kon doen.
    Mogelijk is er een systeem te bedenken die niet dit probleem geeft.

Bijvoorbeeld wanneer er meer dan 16 mensen zijn starten in 3 manches.
    Kwalificatie ( in twee keer of een andere oplossing )
    1 : AM + Pro.
    2 : AM + Semie.
    3 : Semie + Pro.

Zoals het nu is verlies je deelnemers op den duur.

Martin.

9. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Discussie is nu al 10 keer gevoerd. :p Lobby's worden pas gesplitst als er genoeg mensen zijn om 2 lobby's goed te vullen. Nu zouden het 2 half volle lobby's zijn.

10. majong

majong Active Member

Leuk Bevonden:
    79
    Snap het maar dan ben ik volgende keer op tijd en valt er iemand anders uit.

11. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    De eerste 16 aanmelders krijgen nu voorrang. Is lullig maar enige eerlijke optie.

12. majong

majong Active Member

Leuk Bevonden:
    79
    Ik was niet brutaal genoeg door te wachten op een invitatie.

13. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Als er plek is kan iemand van de reserve lijst er gewoon bij. Als de laatste van de 16 er dan als nog bij komt dan moet de gene van de reserve helaas weg. Als op het forum dus duidelijk wordt als er iemand van de 16 er niet is is het handig om zo snel mogelijk te joinen. De eerste van de reserve mag dan blijven.

14. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    tenminste 1 of 2 plekken van de 16 zijn zowie zo al bezet door degene(n) die de volgende XBWR-cup organiseert/organiseren.
    Dat wordt echt alert zijn op de [Sign up] openings post.
    Dan zal je dus bij grote belangstelling dus de datum tijdstip OP van de inschrijving moeten aankondigen of
    Of wordt het een random datum/tijdstip van plaatsen van de Inschrijvings Openings Post.

Het kan dringen worden aan de kassa.

Laatst bewerkt: 17 sep 2014
  15. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Of zoals we weleens gedaan hebben de mensen die nu bij de 16 horen voorrang te geven voor inschrijving van andere cup.

Bijv. 16 man van nu hebben 2 dagen te tijd om zich in te schrijven of uit te schrijven en daarna is het gewoon open voor iedereen

16. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Dit, maar zou dan geen 2 dagen nemen maar 12 uur ofzo.

17. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Volgens mij kunnen we al een 2 lobby's van 9-10 personen kunnen zitten, is toch behoorlijk. + dit levert wss geen lag op....
    Just sayin'

lawaai vindt dit leuk.
  18. majong

majong Active Member

Leuk Bevonden:
    79
    Wil ik mee kunnen doen zal ik moeten oefenen met de gekozen auto op het volgende parkoers.
    Dat ga ik alleen doen als er redelijke kans is dat ik mee kan doen.

Volgende serie misschien.

19. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    @majong. Tja, dat is nou t vervelende van een reserve rijder zijn. Je hoopt dat iemand afvalt, maar als alles gaat zoals het hoort te gaan valt niemand af. Dat geld in de racerij ook, de reserve rijder kan pas plaats nemen als de hoofdrijder uitvalt... :)

Enne we zullen wel zien hoeveel mensen zich aanmelden voor de AM Cup, en aan de hand daarvan zien hoe we het met de lobbies gaan doen. Mag aannemen als er b.v. 20 man aanmelden, we niet 16 om 4 gaan rijden :)

Over de race, ik had niet gerekend op de last-minute auto-wissel, ik had hooguit een andere tune verwacht. Daarbij had ik maandag avond NA de tv avond van mijn vrouw pas online tijd die ik al had gereserveerd voor Destiny. Dinsdag ben ik eigenlijk altijd vrij, alleen deze week door zieken moest ik wel heel de dag werken.
    Hierdoor was mijn paint niet conform de afspraken én is mijn 2e kennismaking met de Porsche gewoon live in de lobby gebeurt. Hierdoor beetje wiebelig en wat voorzichtig in de bochtjes, maar ik ben blij met de wissel omdat de porsche stukken beter reageert tov de merc op snelle bochten. Daarvoor leiding, en mede coureurs bedankt!

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Succesvolle race achter de rug!
    Ik had enorm last van achtergrondgeluiden in de kwali. Op (voor mij) sleutelmomenten verloor ik telkens de concentratie en kwam er niet uit wat erin zat. Uiteindelijk in de állerlaatste ronde, met een paar hondersten verschil, de pole nog van Coldzero afgekaapt, maar het ging niet vanzelf. Vlak daarvoor, en met oefenen, reeds ik eenvoudig 1:22 maar dat zat er nu gewoon niet in. Blijkbaar was ik de enige die er last van had.. dus zal ook wel een beetje aan mij hebben gelegen. Heat 1 continue onder sluimerende druk van Coldzero en later Denvan gelegen, ten opzichte van wie ik maar geen veilig gaatje wist te creeeren. Gelukkig geen foutjes gemaakt onder de druk en toch nog voor ze weten te finishen!

Heat 2 was chaotisher. Ik wist te profiteren van problemen bij auto's voor me. Coldzero die snel in de verdrukking kwam voor me en het gras op moest, Denvan idem.

Pim en Alpha die ruim baan voor me maken..
    http://www.xboxclips.com/video.php?uid=2533274849780677&gamertag=Azt B Tender&vid=37d3e59b-da46-46f6-a44d-3de59cff0e0a

...Twee narrow escapes op Lawaai en Ron...
    http://www.xboxclips.com/video.php?uid=2533274849780677&gamertag=Azt B Tender&vid=b2e28fbd-c13d-4547-b8d3-9bde75e627dd
    http://www.xboxclips.com/video.php?uid=2533274849780677&gamertag=Azt B Tender&vid=1faf1f62-ba19-45cc-91c9-bc6f6c91776e
    Denk aan die harmonica jongens!! Zeker in het begin, wanneer het veld dicht bij elkaar zit, en de auto's voor je vroeger remmen dan normaal (omdat die ook rekening moeten houden met die harmonica).

...en voortreffelijk teamwork. Zonder m'n teammaatjes was het me niet gelukt om voor Loyall op de baan te komen na de pitstops.. En kijkend hoe sterk Loyall reed, was het me waaarschijnlijk ook niet gelukt om hem op de baan te passeren!

Resumerend.
    Hier en daar wat geluk gehad.. Kunnen profiteren van pechmomentjes van directe tegenstanders, en zelf uit de problemen kunnen blijven, maakt dat de teller op 8 goud en een zilver (Divimus GRRRR) staat!

Tendertrain (check hoe close _0_)

Aragnite en loyallronin vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina