Wat had je anders verwacht? In deze meeste spellen is dit zo. Kijk bijvoorbeeld naar World of Warcraft.
Hoe zit het nou eigenlijk precies met de MP. Soms krijg ik items aan het eind van een match, soms niet. Waar is dat op gebaseerd?
Nergens op. Gewoon random. Al meen ik dat de winnaar in Rumble Pit een legendary krijgt. Had net bijna Nightfall Heroic solo gehaald ga ik bij de boss dood door een stomme fout
Hoe zit het eigenlijk met de drops als je in een fireteam zit, kan één persoon dan alles pakken zodat de andere twee met lege handen staan?
Nee kan niet, de engrams die vallen zijn persoon gebonden, dus de gene die jij ziet vallen zien andere niet
En die tijd is voorbij... WoW subscribers loopt terug he, als Destiny iets meer rewarding was, was het al minder erg
Wat een gezeur van mensen die het nog niet eens gespeeld hebben... Probeer het ten eerste zelf eens met een groep van 6 over de party chat en zeg me dat je het nog steeds waardeloos vindt. Daarnaast kon je van te voren weten dat het ongeveer zo in elkaar zou zitten. Trekt het je niet, dan is dit geen game voor jou.
Ben het volledig eens met vanDulken. Al dat gezeur over van alles wat met een MMO te maken heeft, natuurlijk is het vervelend als je lang met iets bezig bent en je krijgt er niks voor. Echter is dat het hele idee achter een MMO, dat je (veel) moeite moet doen om bepaalde gear te unlocken. Het zou een beetje saai zijn als je na elke moeilijke strike een goed item krijg, dan is iedereen light level 30 na 2 weken en wat ga je dan doen? Wat mij betreft mocht het nog wel wat minder qua drops, maar wel eerlijker. Dus na een x aantal potjes MVP in PVP krijg je iets etc.. Nu is het nog te random, iedereen moet natuurlijk de kans krijgen om goede gear te krijgen, maar om de nummer 1 niks te geven en bij wijze van spreke de laatste een mooie exotic vind ik ook wat vreemd. Vergeet niet dat het spel pas 8 dagen uit is. Ik zou zeggen geef het een goede kans en speel met vrienden of met mensen van XBW met eenzelfde level en ga samen voor light gear farmen.
Online is het puur random, ik behaal 35 kills en krijg niks. Join ik een potje die net afgelopen is krijg ik een legendary item zonder een kill te maken.
2 vragen: -Hoe krijg ik het snelst blauwe engrams? Moon grind nu voor de tweede keer aan het doen maar krijg alleen maar groene armorrotzooi. -Hoe krijg ik het snelst mijn cryptarch rank omhoog? Ik vind namelijk nooit Engrams..
Ik ben bang dat het toch echt gewoon een kwestie van geluk blijft. Ik heb iets meer dan een uurtje die moon grind gedaan en ik kreeg 4 legendary en 8 rare engrams. De crucible vallen ook behoorlijk regelmatig blauwe engrams. Cryptarch ranken is echt engrams vinden. Je kan hem soms een zetje geven door wat greens bij hem te kopen, maar daar krijg je maar 10 rep voor. Een gevonden engram geeft volgens mij 150.
Er zijn nog wel meer mogelijkheden buiten de maan missie om, even op YT zoeken. Bij mij werkt de maanmissie aardig, qua engrams dan bij 1000 kills 5 blauwe en een hoop groene. Niet vragen wat het me opgeleverd heeft... Daar hang je rank ook aanvast, als je geen engrams krijgt is het lastig om de rank omhoog te krijgen. je zou bijv. groene engrams kunnen kopen daar voor glimmers, maar dat levert inverhouding niet veel op.
Want dat is het nu niet door de herhaling van strikes en geen rewards? En dan wat als iedereen light level 30 is na 2 weken? Is niet jouw probleem toch? Is dan aan Bungie om het fresh en interessant te houden. Waar was Blizzard om hulp te bieden aan Bungie? Vallen onder dezelfde label toch? Met al hun ervaring en feedback hadden ze het als je het mij vraagt veel interessanter kunnen maken. Deze game heeft nog iets langer dan 2 weken een kans voor er een gamebom ontploft in oktober
Waarom zeurt iedereen dat het zo langzaam gaat? Een hoop mensen zijn level 26 na een week. Niemand barafranca gespeeld zeker? Dat is pas repetitief.
Mensen zijn ongeduldig geworden denk ik Probleem zit er voornamelijk in dat je veel het zelfde moet doen om te levelen. ik weet nu al dat ik vanavond weer een uurtje voor een grote deur sta te schieten.
Sjah, ik vind het nog te snel gaan. Mensen willen geen moeite meer doen, dat is precies waarom ik WoW (ex verslaafde ) zat ben geworden. Alles werd te makkelijk en iedereen kon alles krijgen. Als ik nu lees dat mensen al TIG legendarys hebben dan heb ik gelijk iets van, wat moet je nu doen dan, als je pvp geen zak aan vind (ik heb een hekel aan pvp). Ondanks dat ik het zelf rustig aan gedaan heb, was ik zondag ook al level 25, met 1 legendary (ik heb weinig geluk ). Maar ik doe met alle plezier 10 keer dezelfde strike/farm run en maak met spanning mijn blauwe engrams open (en de enkele legendary).