Heb vandaag bij EA op Schiphol Rijk een nieuwere code van Fifa 15 gespeeld. Was één van de winnaars van VI. Het was nog niet de final game, maar heel dichtbij zeiden ze bij EA. Zag/voelde geen verschil met de demo. Het enige was dus dat je met alle landen en teams kon spelen en ook alle modes. Wij hebben een stuk of 6 friendlies gespeeld. Maar oude fifa irritaties (zoals ping pong passing, hoge steekbal en verdedgers die heel dom instappen) zitten er helaas nog steeds in. Ook zag en hoorde ik opvallend veel klachten over blunderende keepers. Nee, alles buiten het veld is zo mooi en realistisch in Fifa 15, maar op het veld is het gewoon niet realistisch genoeg vind ik. Kijken wat PES in huis heeft (...ben nu de demo aan het downloaden via de Japan store).
Reacties op het forum van WENB zijn erg positief voor de mensen die de Aziatische demos hebben binnengehengeld. En dan bedenk ik mij dat ik op z'n vroegst morgenavond kan spelen.
Ook op het anders zo kritische Evo-web is geen spoortje kritiek te bespeuren. Ik wil hem nou toch ook wel spelen...
speelt best wel lekker. Het reageert allemaal vlot en de spelers lijken eindelijk niet te schaatsen over het veld. Het enige vind ik dat de passes wat strakker mogen. Gaat mij iets te traag. Ja zal wel realistisch zijn, maar geef mij maar iets arcade passing.
Ik ga 'm voor de 360 downloaden als-ie beschikbaar is. Binnenkort even bij een maatje ook op de PS4 testen. Ben benieuwd of er grote verschillen zijn.
heb een jap account ps4, maar ben op mijn werk :-( handjes jeuken maar goed ik weet zeker dat ik m zo kan spelen
Demo komt niet meer vandaag.... EU data nog onbekend :') https://uk.games.konami-europe.com/posts/New-Dates-Announced-for-PES-2015-Demo
In Amerika ja, de EU datum is nog niet eens bekend gemaakt. En dat op de dag dat ie eigenlijk zou komen, dom dommer domst.