hoe krijgt Nokami het voor mekaar... echt typisch... nou maar hopen dat ie in de Hong Kong store blijft staan..
Ik heb hem op ps4 net even uit de Hong Kong store gehaald maar hij speelt toch best lekker hoor moet ik zeggen. Ik scoorde in de eerste 5 minuten al mijn eerste goal met Benzema uit een kopbal na een voorzet van Ronaldo en alles speelt beter dan ik zelf had verwacht. Steekpassjes gaat erg lekker en schieten gaat ook makkelijker dan in de laatste pes die ik speelde, 2012 was dat volgens mij. Ik heb nog maar 1 potje gespeeld maar ik ben positief! Het ziet er ook zeker goed uit qua graphics!
Ik ga morgen mijn Xbox 1 maar eens op taal Engels en land Hong-Kong zetten en dan kijken of ik zo ook die Winning-Eleven versie binnen kan halen... Dat zou best wel eens kunnen werken! Hoef je niet eens een apart account voor aan te maken. De Xbox-versie voor Hong-Kong komt morgen namelijk pas uit, niet vandaag, zoals de PS versie.
net ook een potje gespeeld. Speelt inderdaad lekker. een zeikpuntje dat ze opstelling maken weer moeten veranderen. Dat was in 2013 echt perfect
Kan iemand mij vertellen of het naar de grond koppen er weer in zit? Op het moment dat je de bal met je hoofd raakt (en met X al de snelheid hebt bepaald) moet je dan Y indrukken op de Xbox. Hoop echt dat ze die functie erin gelaten hebben.
@han: je kunt je zorgen laten varen: eerste indruk: fantastisch! en ik weet, dat is heel voorbarig, maar dit gevoel heb ik sinds pes6 niet gehad. Het is mega lastig, maar je merkt aan alles dat het goed lijkt te zitten. Dat het een pes6 hd versie is, is bullshit. Ik zie het meer als een geslaagde kruizing van pes6 met pes14 HD en dan lijkt van beide het goede te zijn genomen. Hoor graag wat de rest vindt. Overigens Hong Kong account aanmaken op je ps4 is kinderlijk eenvoudig.
Ook ik heb een Honk Kong account aangemaakt en een aantal potjes gespeeld. Het speelt echt zo lekker en zo realistisch!! Kan nu wel stellen dat PES helemaal terug is. Ben het ook helemaal eens met een post van hierboven. Een kruising tussen PES6 en PES2014. Goed verwoord! Nu weer verder spelen.
Het voordeel van Honkong is dat ze vijf uur op ons voor lopen. Dus wie weet is het er morgen vroeg voor de Xbox 1
Graphics en ambiance zijn erg matig, maar de gameplay is wel stukken beter dan die van fifa. Je kan zo lekker combineren .
Oef, jullie maken me wel nieuwsgierig en jaloers! Hoop dat ik hem morgen ook kan downloaden op de Xbox One.. Hoe zou ik dat dan moeten doen? Mn Local op HongKong zetten?
Ja, maar je vindt Hong Kong alleen als je ook je taal verandert. In Engels. Let wel, ik dènk dat het zo werkt, maar ik moet het ook nog proberen morgen.
Graphics matig? WTF Wat een heerlijke demo zeg, gameplay is echt top, de AI zoveel slimmer, passen en schieten voelt beter, en ik ben het dus niet eens met Dyonko voor wat betreft de graphics, die zijn nml prima en zeker de player models zijn mooier dan in de FIFA demo, ik heb die voor de zekerheid net nog eens aangezet. Wat mij betreft is PES terug al is dit uiteraard wel nog pas gebaseerd op 4 x 10 minuten in de demo.