Ik meende dat het wel ergens terug te vinden is, maar kan me ook vergissen. In ieder geval net een aardige group gehad, veranderd de host 3x als we net 3x een bountie gedaan hebben. Reset dus GVD! En dat drie keer op momenten dat je net lekker bezig bent. Iemand vanavond zien om even te gamen? Ik wil mensen die wel online blijven, zo krijg ik er namelijk weinig zin aan.
Twee dagen op zoek geweest naar de RoRG dmv bounties op normal. Vind ik er na 6 uur zoeken uit 2 caches in een keer twee.. naja, ik heb hem in ieder geval!
Me jealous. Ik ga voorlopig even Fifa 15 spelen. Ben over een paar weekjes wel weer terug op Diablo, even aankijken hoe druk het allemaal op de studie gaat worden enzo.
Ben ik eindelijk level 70, gaat die dat pleuris Fifa spelen. Waarvoor heb ik dan al die moeite gedaan?
Helaas heb ik hem op de ps4 Geel anders had ik wel even co-op met je gedaan. Destiny houd mij niet echt vast helaas. D3 daarentegen
Ik ben weer een nieuwe HC WD gestart, die ga ik helemaal in adventure mode levellen. Al weer level 16. Morgen een couch coop HC sessie, lekker
Ik heb wat kado'tjes in de mailbox zitten, maar ik ben nog geen level 70. Kan ik ze dus beter bewaren tot ik level 70 ben zodat ik level 70 items krijg of werkt dat zo niet?
Twee legs erbij, inclusief een set stuk. Ook alweer wat cadeau's verstuurd, maar zelf nog maar één ontvangen sinds de launch. Straks even Paragon punten verdelen en de legs bekijken. Benieuwd!
Gisteren mijn eerste set-item geloot. Helaas ben ik pas 64/65 dus ik heb er vrij weinig aan... (Het is een wand, weet de naam even niet meer)
Mijn HC avonturen gaan niet over rozen. Van de week twee keer een HC WD dood. Beide keren in local coop doordat de ander wegliep en ik vast kwam te zitten. Net nog een nieuwe gestart en die is ook al weer dood (level 25) ... Ga het nog eenmaal proberen met een crusader ...
Gakkie, wat ben jij aan het doen joh ik had heel de hardcore op hard uitgespeeld zonder in de problemen te komen
Op expert kan nog een beetje lastig zijn soms en moet je goed opletten, maar op hard is prima te doen toch?
Wow, eindelijk een wapen met socket gevonden. Gelijk gem erin gedaan, wat scheelt dat een hoop zeg /Edit: Zo dan, Tal Rasha helm in een kado! Thanks
225K zit ik nu op qua damage en nog niet alles is level 70 materiaal. Heb wel beide wapens met legs vervangen, en dat is dan ook de hoofdmoot voor mijn damage. Die ellendige Sauron achtige mace heb ik ook geloot, dat is mijn tweede wapen. Mooie leg shoulders erbij met een goede roll. Geen echt klagen op moment, alleen de groepen en motivatie ontbreekt wat.