[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    27. Alle armour slots legendary en een legendary auto rifle.

2. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    Het gaat er niet zozeer om dat het levelen niet snel genoeg gaat, eerder het vinden/krijgen van gear. En vooral het verschil, de eerste 20 levels schiet je zo doorheen, met zoveel bruikbare gear dat je gemiddelde hoarder een erectie krijgt.

En dan ben je level 20.
    Drops lijken gevoelsmatig minder te worden, en daarvan is meer dan 90% alleen maar goed om te dismantlen voor weapon parts en hadronic essense, wat natuurlijk niet waardeloos is, maar voelt wel beduidend minder rewarding.
    Blij worden van blauwe engrams zit er na een paar Cryptarch bezoekjes ook niet in, aangezien het vrij snel duidelijk is dat die gast kleurenblind of een bedrieger is, met al die groene troep die hij je ervoor geeft.

Als vanaf het begin alles zo traag ging of wat geleidelijker aan traag werd, zou het voor velen denk ik niet zo vervelend zijn.
    Voor mij persoonlijk kan het de pret niet drukken, maar ik snap wel dat veel mensen het anders ervaren.

UpInSmoke0611 en PrutserNL vinden dit leuk.
  3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind het alleen irritant dat mijn vaste fireteam achter loopt qua level waardoor het voor mij vrij saai blijft. Weekly bv ging gewoon niet met hen. Ik vind het bij destiny juist goed dat jij ondanks alle geluk van dr wereld makkelijk aan legendarys kan komen. Gewoon levellen in pvp of pve. Ik ben met vanguard rank op 1 en drie kwart. Vanaf daar kan je mooi verder gaan namelijk.

Wel klote dat vanguard en crucible marks niet voor beide poppetjes gelden, maar dat je wel met beide max 100 per week kan halen.

4. XLNC

XLNC Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Heb net een Exotic chest unlocked maar het is voor de hunter class terwijl ik Titan ben. Dan heb ik er toch niks aan en kan ik het beter voor de optie dismantle gaan?

5. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Wat Bungie nu gedaan heeft is gewoon het grondwerk leggen voor de komende 10 jaar, waardoor ze zich nu op content kunnen richten. De basis is goed en dat ze toffe raids kunnen maken hebben we inmiddels ook ondervonden. Ik heb inmiddels 27 uur gametime en dat had ik echt niet gehaald als ik het saai vond, hell, games die langer dan 15 uur duren speel ik meestal niet uit als het geen toppers zijn. In december komt een uitbreiding en Bungie brengt ook wekelijks(?) andere/nieuwe content (zie: http://static01.bungie.net/pubassets/28159/upcoming_events_inline.jpg?cv=3983621371&av=3549667710)

De komende tijd heb ik nog zat te doen: Raiden, Titan gearen tot level 30 en de twee andere classes naar 30 brengen. Tegen de tijd dat de najaars toppers komen switch ik lekker naar die games waarmee ik m'n handen vol zal hebben tot de eerste expansion. Ik zie werkelijk geen enkel probleem.

Edit:
    @XLNC: Als je niet van plan bent Hunter te gaan spelen kan je hem dismantelen, ja. Als je wel misschien hunter wilt gaan spelen kan je hem in je kluis gooien.

Edit: Oeps, rekenfoutje gemaakt. Ik heb er niet 27, maar 51 uur in zitten. :+

Laatst bewerkt: 18 sep 2014
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Tenzij je later nog een Hunter erbij wilt :) ik heb gisteren 2 legendary handschoenen voor de Titan gekregen, dus wil die nu ook lvl 20 krijgen eigenlijk :+

Weet iemand of er een hele snelle manier is om te levellen?

7. XLNC

XLNC Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik wist niet dat je armor kon overzetten naar je andere class...

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Jazeker! De vault werkt voor alle poppetjes

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Aardig, niet meer dan dat en op mij weinig aantrekkingskracht ... Op naar de bazar!

10. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Heb ik ook hoor:)

Ik heb er toch over nagedacht en dit spel is toch niets voor mij. Heb me er een week mee vermaakt, maar ik ga niet steeds weer opnieuw levels zitten spelen in de hoop dat je betere gear krijgt. En daarbij vind ik dat ook heel snel saai worden:oops:

Wat ik eerder al zei is een verhaal voor mij ook echt belangrijk in een game. Daar koop ik een game echt voor, maar dat is in Destiny totaal niet het geval geweest. Omgevingen, muziek en het schieten vond ik echt super, maar dat constante grinden en hetzelfde qua missies. Nou nee dat is niks voor mij.

Ik had gewoon een hele andere game verwacht. Helaas maar jammer:)

11. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ben het zowel met Upinsmoke als met vanDulken eens.

Met diablo 3 ben je ook soms uren aan het grinden om een bepaald item te krijgen maar op de een of andere manier is het bij D3 een stuk leuker om te doen.
    Imo komt dat door de keuze die je krijg om on- of offline te spelen.
    Ik denk ook dat het komt omdat de missies bij D3 telkens anders eruit zien (levels) hoewel de opdracht hetzelfde is. Daarom voelt het imo minder repetitief aan.

Maar wat vanDulken zegt... Het is pas 1 week uit. Het moet alleen maar beter worden en ik heb daar vertrouwen in.

(Nu wachten op een comment van Gforce zonder enige uitleg met wat hij/zij bedoeld)

12. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    o_O
    Begin oktober ga ik toch maar voor Driveclub. Ik hoop dat dit minder repetitief is en dat ik niet steeds hoef te racen :)

vanDulken vindt dit leuk.
  13. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    En je moet wel elke twee races een nieuwe Lambo kunnen kopen anders ben ik er ook snel klaar mee.

Nol en Mallakai vinden dit leuk.
  14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoe zie je dat je 1000 kills hebt gemaakt, is dat een bepaalde bounty of hou je dat zelf bij?

15. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Daarom is COD zo goed, kan je steeds iemand anders deade skieten. Of pacman, heerlijk die variatie. En Tetris, Space Invaders........

Nol vindt dit leuk.
  16. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Na elke death verschijnt het scherm met de stats.

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Eindelijk mijn eerste Legendary equipment gekregen tijdens de Level 20 Strike missie (de hard variant). Sprong van level 20 naar 22 :+

Nu nog even uitzoeken hoe die Factions werken en dan alles upgraden! Begreep dat dat het snelste was.

Moet wel toegeven dat de game al heel snel in herhaling valt. Zijn te weinig missies en veel te weinig variatie om je (denk ik) jaren bezig te houden. Werelden hadden wat gevult mogen worden. Niet alleen vijanden, maar wat wild?

Toch schrijf ik de game niet af. Een MMO, ook al is Destiny dat niet, is toch na een jaar of twee het leukst. Kijk naar WOW...

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zou geen faction doen als je pve speelt. Vanguard marks kan je namelijk niet gebruiken bij een factie

Rampage en AnubisNefer vinden dit leuk.
  19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Niet? O, das wel klote :+

Tips zijn welkom om snel Legendary items te krijgen overigens. Wil nog een goed wapen e.d

Heb er nu 1 met 223 damage. Is leuk, maar kan beter. Zag een autorifle met 64 kogels... :)

Hopelijk gaat Bungie snel wat nieuwe missies in de game proppen. Ben geen echte PvP speler, ook al gaat het altijd wel goed.

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Een mooie en respectvolle review van Eurogamer:

http://www.eurogamer.net/articles/2014-09-17-destiny-review

Destiny is een beetje een aquired taste dus, wat wel opvallend is voor zo'n big budget release. Maar dan heb je ook wat moois voor de toekomst...

"This, for me, is Destiny's raison d'être, its resounding justification. It's a systematically refined game, with superlative combat and intriguing progression that plays the long game. It's beautiful. It's a slow burner, perhaps dangerously so for the skittish console audience, although the prevailing winds in gaming - where social, persistent metagaming is king - are on its side. It's a sound competitive shooter that doesn't particularly stand out in a sea of strong competition. It's inscrutable and cold and heavy-handed, saddled with pompous lore, inept storytelling and undercooked mission design. It won't necessarily satisfy fans of Halo's rollercoaster campaigns. It could really use a sense of humour. And it initially appears to do nothing new beyond require an internet connection.

But in the white heat of the Strike playlists - or in Heroic mission runs with a friend, or in the unheralded arrival of a public event whilst tooling around in Patrol - Destiny blazes a clear trail through the middle of the desolate no man's land that, for years now, has segregated the bombastic emptiness of shooter campaigns from the frenetic slaughter of multiplayer. And it does so with a poise and depth that its few peers - games like the charming but scrappy Borderlands and Far Cry - cannot match; a poise and depth that will keep people playing it for years."

Laatst bewerkt: 17 sep 2014

Deel Deze Pagina