Wat een demo, game ziet er echt super goed uit! Gameplay is ook nog eens leuk. Zeker halen met launch
Heb ook even een uurtje de demo gespeeld en ben ook positief! Ga de demo nog wat verder uitproberen, maar vroeg of laat komt deze game wel in huis.
Wellicht is er al iemand die dit gemeld heeft maar heb het niet kunnen vinden. Ik zou graag willen rijden zoals in forza 5 en dan doel ik op: manueel schakelen met x en b en clutchen met LB. Hoe fix ik dit want bij settings kon ik wel iets ON zetten maar nog steeds werd er auto geschakeld laat staan dat ik echt kon clutchen. Enig idee?
Moest je toevallig niet de opstellingen opslaan? Als je op B heb gedrukt slaan de instellingen misschien niet op
Ik dacht dat ik het correct had gedaan want toen ik opnieuw keek stonden die zaken als gear up/down nog steeds op ON.
Ik blijf bij Rivals in die demo alleen maar nietszeggende namen krijgen, terwijl mijn vrienden mij wel als rival krijgen. Hoe zit dit?
heb vanochtend 10 min gespeeld op moeilijkste niveau en dan is het aardig maar feeling met de weg is niet zoals FM5 waarbij je elke bocht perfect aan kunt snijden en voelen wat de auto doet. Morgenmiddag nog maar een uurtje proberen, kijken of het dan beter bevalt.
Het gebruikt dan wel dezelfde engine, maar het is niet simpelweg Forza 5 op de open weg. Morgen de demo checken, ben benieuwd.
De demo liet mijn console gisteren volledig vastlopen toen ik het even op pause had gezet en de controller uit. Daarna ging de controller aan, maar de X1 was volledig vastgelopen. En nu gewoon weer.....weird.
De demo speelt echt lekker weg, maar ik ben toch wel zeer benieuwd of de map wel groot genoeg zal zijn en of er wel genoeg te doen is. Kwa customization en auto's kopen etc hebben we allemaal nog niets gezien. Ik hoop straks echt weer het Juiced / NFS Underground gevoel te krijgen en een wereld die weer 'leeft'. Op het eerste oog ziet het er allemaal wel prima uit dus nog even 2 weekjes geduld.
Ok arcade ? En hoe verklaar jij dan dat er wel de tuning optie inzit ? Afstellen van de auto's ? Voelt semi/arcade aan..
Yep. Een goede combinatie van sim en arcade net zoals de eerste Horizon game. In de eerste game kreeg je trouwens vrij gauw al behoorlijk wat geld waardoor je eigenlijk idioot snel een zieke bak als een Lambo kon halen. Ik hou er juist wel van als je flink moet racen en ervoor moet werken om uiteindelijk zo'n bak te kunnen kopen. Ik moet dan denk ik bij FM blijven voor dat zeker he?
:Current Forza Motorsport 5 VIPs receive a $10 discount on digital purchases of Forza Horizon 2 VIP membership or any Forza Horizon 2 digital offer that includes VIP membership. (Note that this discount only applies to digital offers of Forza Horizon 2.) (editje yep, ff gechecked en ik als forza 5 vip kan dus de deluxe editie bestellen voor 70 dollar/54 euro, of de ultimie editie voor 90 dollar/69 euro. Dus da's dan mooi meegenomen! Here’s the full list of cars in the Launch Bonus Car Pack: 2003 Ford Focus RS 1997 Land Rover Defender 90 1993 Clio Williams 2015 Ford Mustang GT 1987 Buick Regal GNX 2012 Cadillac Escalade ESV 1968 Abarth 595 esseesse 1956 Ford F-100 http://news.xbox.com/2014/09/games-f...on-2-free-cars