Nee zo werken de raids dus niet. Gaat juist veel te snel. Lvl28 in een week. Wil je het nog sneller hebben? Sneller dan 20 worden in een dag? Dan had de game wel een andere opzet moeten hebben. Het enige wat ze nu kunnen doen om de mensen het te laten spelen na een maand is iedere 2 weken nieuwe content uitbrengen. Hier loop je gewoon veel te snel door heen. Het enige wat dan over blijft is constant hetzelfde blijven doen. En het idee achter een raid is nieuwe en betere gear krijgen. Hier join ik de eerste raid met de beste armor....ik speel hem puur omdat ik hem wil clearen want aan de items heb ik helemaal niks. Ik verwacht zelf niet dat ik de game nog zal spelen als ik VoG gecleared heb. Dan speel ik weer als er nieuwe content is. Ik kan me moeilijk voorstellen dat deze game over een maand nog veel gespeeld wordt.
Ik hoop dat ze de MP een beetje balancen verder. Dat is eigenlijk enige wat ik nog leuk vind, en dan vooral Salvage
Die AR wil je niet hebben. De recoil is niet te harden. Kun je alleen op close range gebruiken. Als je een AR in tower koopt moet je voor die met het kleinere magazijn gaan, of je moet hem alleen close range willen gebruiken.
@GForce ik bedoelde een snelle efficiënte manier ipv het spel doorlopen met die cutscenes die niet geskipt kunnen worden
Nee helaas niet denk ik. Stoor me ook aan dat ik die cutscenes nog eens moet kijken als ik de missie om wat voor een reden nog een keer wil/moet soen.
Ben hier ook even gaan grinden, resultaat 3 legendary engrams waarvan eentje met een Exotic helm, zou jullie graag een plaatje willen laten zien maar heb geen flauw idee hoe.
Also, interview met de eerste groep die de raid heeft overwonnen: http://www.giantbomb.com/articles/the-group-who-conquered-destinys-first-raid/1100-5021/
De serie moet 10 jaar meegaan, niet de game. Gister binnengekregen en even kunnen spelen. Tot nu toe vind ik het een erg mooi spel. Ben het er wel mee eens dat de verhaalvertelling een beetje plat is. Het detail wat in de game verwerkt is, is dan weer geweldig. Het doet me dan ook erg denken aan de eerste Assassin's Creed. Veel potentie, weinig content. Mijn verwachting is dan ook dat deel 2 een pareltje wordt, zoals AC dat ook deed.
Moet ik wel bij zeggen dat wij dan ook wel bij de die hards zitten en in een week gespeeld te hebben 60-70 uur geklokt. Als je maar een paar uurtjes per dag te spelen hebt of sommige dagen helemaal niet en je wil elke class max level hebben, dan ben je wel een paar maandjes zoet
Vandaag en gisteren erg veel kunnen spelen. Helaas wil het levelen na 20 gewoon niet vorderen. Met veel pijn en moeite heb ik de 21 bereikt, maar verder krijg ik écht alleen maar zooi. Ik snap dat dit de insteek is van de game, maar het is vrij irritant. Ik heb nu ook zoveel crucible marks dat ik veel van die armor al kan kopen, als ik level 2 crucible rank was geweest. Het lijkt wel alsof het expres zo irritant mogelijk gemaakt is om een beetje toffe gear te vinden.
Zag op reddit iemand die binnen 4 uur de cap haalde via public events. Schema wanneer die spawnen is wel ergens te vinden
Hier is die lijst. Gaat inderdaad snel. Elk event krijg je 4 marks. http://nl.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/2gltxy/how_i_maxed_out_my_vanguard_marks_in_under_4/
2 strikes en een uurtje moon grinden: 3 legendary engrams, waaruit een legendary shotgun (the comedian) kwam. De andere twee engrams waren blues, maar uit een blue engram kreeg ik een legendary chest. Die gesalvaged, want die had ik al. Had het er net met m'n huisgenoot over. Hij is in Guild Wars 2 een maand of twee bezig geweest voor een legendary (wat gelijk staat aan een exotic in Destiny). Ik snap dat er niet genoeg content is om die tijd te latent werken in Destiny, maar het is wel een heel groot contrast. Ik heb nu in een week tijd alles legendary op m'n heavy na...