1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    PC-versie?

    Hehe, ach, de voorspellingen van vrijdag komen dan misschien toch uit. EA doet weer wat ze ieder jaar doen. Een datum geven en dan inzien dat ie eigenlijk totaal niet haalbaar is. :F:
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Jup, vorig jaar ook gewoon iets van 20 euro aan coins gekocht :+.
    Maar toen had ik m vrij laat, dit jaar ga ik ook geen coins meer kopen (hooguit in de laatste 3 maand als de markt gecrashed is).
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Sta er eigenlijk ook totaal niet van te kijken. De eerste 2 weken/maanden van de launch werkt het altijd kudt. Geef dan alleen ook niet zo'n harde datum en tijd als je het niet waar kan maken.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Coins kopen moet je sowieso niet doen dit jaar, want EA is er een stuk strenger op geworden en heeft groot gemeld ze hard aan te pakken.

    Het zou beter zijn als ze geen datum geven en dat de WebApp er dan 'ineens' is.

    a) Dan stellen ze niet wéér teleur als ze de release uitstellen, want niemand weet ervan.
    b) De WebApp zal niet direct crashen, omdat iedereen tegelijk erop wilt.
     
  5. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Zodra hij online komt, moet je er vanuit gaan dat je de eerste dag er met moeite op kan komen...
    Er zijn dan zoveel mensen aan het inloggen, dat de site het niet aan kan!
     
  6. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Vind het wel raar dat die ea acces ook niet werkt..
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Beetje aan het bouwen geweest voor een starter team, nu nog lastig natuurlijk omdat je geen prijzen weet maar dit lijkt me wel een aardig team.
    Misschien wel wat duur, maar als ik goede spelers in packs krijg kan ik die gewoon verkopen.
    Misschien bouw ik ook wel gewoon een team op basis van m'n packs.
    [​IMG]
     
  8. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    In Europa komt het spel ook pas 25 september uit, dus zaterdag dan pas de Early Access.
    Of heb je het via de Amerikaanse Store gekocht?
     
  9. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kan toch gewoon de Early Access halen zonder een digitale versie te kopen?
     
  10. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb een beetje FUT gespeeld met 14 en ben duidelijk geen pro. Wat is er zo speciaal aan de web app dat iedereen er nu zo graag op wilt?
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Handelen via de PC. Dat werkt sowieso een stuk beter dan handelen via de console. Als je Fifa 14 hebt gespeeld krijg je een aantal gouden pakjes en kun je daarmee een behoorlijke voorsprong krijgen wanneer de console versie gereleased wordt.
     
  12. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    ze maken er wel een zooitje van. Weer 2 uur geen FUT spelen door zogenaamde onderhoud.
     
  13. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ea access fifa 15 komt vandaag world wide uit dus ook voor de mensen in de uk en europa staat op twitter van EA en op een reactie van EA Access zelf aan iemand op twitter. Hopelijk doet dat het wel en ga ik straks fifa binnen halen
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat is wel echt tof. Dan heb je hem flink voor de release al binnen. Al is het maar 6 uur, hoor ik graag van jullie of er verbeteringen zijn.

    Overigens, de EA access is alleen voor XB1/PS4 niet waar? Dus niemand die me kan vertellen hoe de 360/PS3 is t.o.v. de demo? :mad:
     
  15. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Alleen voor de xbox one. Zaterdag komt de early access uit voor de xbox360. Die gaan we ook even binnenhalen
     
  16. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Te chill! Vorige week een maat van mij mijn account even laten gebruiken omdat hij geen gold meer had. Komt mooi uit :D
     
  17. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe heb jij betaald voor de EA Access? Ik wil het namelijk via PayPal doen, maar dan krijg ik een foutmelding..
     
  18. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer en hoe ik de early release nu al kan bestellen? En wat is dat van 6 uur? Als je hem koopt kun je toch net zoals de voorgaande jaren 5 dagen eerder spelen.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee, je kunt hem in totaal maar 6 uur spelen. Let op: op de XBOX ONE blijven spellen aan staan op de achtergrond. De klok tikt dan gewoon door voor je spel. Zet het spel dus bewust uit als je klaar bent met spelen!
     
    Saaslijer, LuckyLuciano en domique vinden dit leuk.
  20. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Er staat inmiddels proefversie beschikbaar in de EA-access app maar je kan nog nergens op klikken voor de rest.
    Tip om FIFA eerder te spelen is om je xbox op Amerika in te stellen, dan kan je de full game de 23ste al spelen.
     

Deel Deze Pagina