Ik had nog gehoopt op zuivere speeltijd. Maar al je tijd in menutjes etc tellen dus ook mee. Ach het is er toch niet voor PS4 dus laat ook maar.
Ik heb de nederlandse fifa code gebruikt en fifa a ge pre installed. Maar heb mijn xbox op US gezet zodat ik 23e kan spelen. Ook staat bij Acces dat er een trial gedownload kan worden maar als ik dan op fifa klik dan kan ik hem nergens downloaden. Anderen dit ook?
Er wordt gezegd op futhead dat als je de game ge prepurchased hebt, dat je dan eerst weer deze moet deïnstalleren en dat je daarna de trial kan downloaden. Dus ik ga dat ff proberen.
Heeft idd niet gewerkt. Wel raar dat er al heletijd staat dat de trial klaarstaat. Deze duitser heeft de trial al wel:
Ik heb m'n eerste team i.i.g. bedacht. Alleen de formatie nog.. 41212, 4231(2) of 433(4). Hmmm. Vorig jaar alles in 41212 gespeeld, maar 4231(2) speelt fijn in de demo.
Maar goed dat ik gister niet opgebleven ben voor de webapp inderdaad. Had ik nu ogen op steeltjes gehad. Wat een teleurstelling van EA weer zeg, hebben ze het te druk met geld tellen ofzo?
Krijg het niet voor elkaar om de access te downloaden, er staat creditcard toevoegen. Iemand het zelfde probleem? (Xbox one)