[XOne] Forza Horizon 2

Discussie in 'Games' gestart door McSparkle, 3 jun 2014.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    In dat opzicht (al 10 keer gezegd in dit topic geloof ik) is The Crew veel logischer met hun offroad conversies. Als je dan met een straat auto offroad rijdt dan rijdt het voor geen meter, maar als je er Baja banden onderzet en de veren 15 cm langer maakt dan is het gelijk een stuk lekkerder en logischer om offroad te gaan knallen.

2. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ben ik het ook mee eens, een Lamborghini door de velden heen knallen... Right.... Dat is nou echt gedaan om die kleine klotekinderen tevreden te stellen. Online zijn er ook alleen maar beukers te vinden.

3. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Dat is ook het grote probleem voor developers. Het enige wat zij kunnen lezen zijn de klachten. Stel dat 20% door velden wilt rijden en 80% niet, de dev hoort alleen die 20% klagen. (after all, waarom zou je op een officieel forum gaan praten over iets wat je prima vindt.) De dev denkt dus dat iedereen door velden wilt rijden omdat ze niks anders horen en voila, we have Forza: Veldracer.

4. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Ja ik vind het ook helemaal niet tof met me lambo dalijk door de velden scheuren....Komop... En dirty racen word in Horizon 2 volledig beloond met afsnijden van bochten. Erg jammer.

5. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Je hebt eigenlijk helemaal geen keuze, als je wilt winnen zul je wel met je exotische auto door velden en zand moeten scheuren :confused: Je wordt gedwongen dat te doen omdat iedere A.I het ook doet.

6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Zijn nog wat puntjes waar ik helemaal niet echt aan gedacht had. Ik moet wel eerlijk toegeven dat het eerste wat ik deed toen ik zo'n driveatar zag rijden was dat ik hem van de weg wou beuken :D. Zit gewoon in de aard van het beestje denk ik, dat 'king of the road' gebeuren (ga het heus geen 10x achter elkaar doen hoor, maar als de situatie zich er perfect voor leent gooi ik het stuur ook niet om). Dirty racen door af en toe een bochtje afsnijden heb ik minder moeite mee, dat is voor iedereen gelijk en mocht je dat niet willen dan is er Forza 5.

Ook reed ik de eerste races met de Subaru, maar een Lambo op volle snelheid door de wijnvelden is inderdaad een beetje vreemd. Het viel me sowieso al op dat je door sommige bomen/struiken heen kan en andere weer niet. Wat is The Crew voor game dan? Heb de naam al vaker voorbij zien komen in dit topic. Die komt schijnbaar een maandje later?

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind juist dat dat offroad racen lekker wat actie toevoegt, lekker scheuren en die schuddende camera is vet enzo. Maar ik hoop wel dat er gewoon straatraces inzitten. Flink door die straatjes van Italië en Frankrijk scheuren enzo.

8. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Bij Horizon 1 kon je ook met alle auto'\s op sommige plaatsen door de berm en velden jakkeren.
    Die Lambo Elemento was toen super stabiel om dat te doen.
    Of komt er net als bij Horizon 1 een aparte rally add-on?

9. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Open world racer door heel Amerika. (Net zoals Euro Truck Simulator gewoon de belangrijke punten van de USA in een wereld.) trailertje: http://www.xboxworld.nl/artikelen/nieuws/nieuwe-trailer-voor-crew/

10. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Nou ja zeg, 3 maanden geleden werd ik compleet uitgekafferd toen ik aangaf dat het onrealistisch was om met een Lambo door het weiland heen crossen en nu is iedereen het er mee eens?! :+

Ik wacht toch op de Crew, waarschijnlijk haal ik FH2 nog wel een keertje uit de bazar.

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    @Flavourlicious thanks.

Ik kan beter ook nog maar even wachten tot The Crew uitkomt, ik denk dat ik dan iets beter mijn keuze kan maken. Denk dat ik ze allebei wel leuk vind, te weinig racers gespeeld om nu te weten wat ik leuker vind.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Net de demo gespeeld. Het speelt prima, en het ziet er prima uit! Gelijk maar even een pre-order plaatsen :)

/Edit: Wat een heerlijke soundtrack ook.

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Geen schademodel?
    Veldrijden vind ik nog steeds niks (zo aan de beelden te zien). Oogt ook nog wat doods af en toe. Nou is het ook niet fijn als het super druk is, maar had iets meer leven verwacht.

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat blijft dit een heerlijke demo zeg. Vanavond een tijdje flink FM5 gespeeld en vond het echt toffer dan verwacht, normaal heb ik echt niets met sim racers. Maar toch toen ik daarna weer de FH2 demo aan zwengelde....tja dat is echt meer mijn shit. WEL merk ik net zoals FH er wederom een wat cartoony/kleurrijke look is in FH2 terwijl FM5 vrijwel fotorealistisch is. Het lijkt er ook op dat de auto's qua detail toch wel net wat mooier zijn in FM5. Maar het is wel een demo en we hebben nog niet eens de helft van de auto's gezien ook, laat staan de andere gebieden. De game is hoe dan ook mooi genoeg.

16. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    @ Mc Sparkle en de rest:
    Ik heb in spotify een playlist van de soundtrack van de game geplaatst!

17. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    Er zijn dus meerdere mensen die het vervelend vinden om door velden te rijden die vol staan met beplanting. Dat is in een lambo erg dwaas maar ook met een rallycar trap ik er niet in. Dat is belachelijk, ik kon niks zien, het hobbelt als een malle en je rijd maar een beetje op de radar. hopelijk komt het niet te vaak voor in de finale versie.

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik weet nooit welke bomen je wel en niet kunt omrijden :+

19. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Dit dus...

20. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ligt het trouwens aan mij of merk je maar weinig van de regen qua rijgedrag?

Deel Deze Pagina