Zo dat is ff makkelijk: http://www.bungie.net/en/Legend/1/4611686018429840640/2305843009214844343#gear Voor de X1 mensen, TheNightbringer is mijn tag! (ben erg benieuwd naar die glass vault maar eerst maar eens 5 vrienden hebben)
Weer wat nieuwe gear erbij. Hopelijk tik ik dit weekend lvl 26 aan. Wil de raid wel eens zien/meemaken
Vandaag van level 21 naar level 24 gegaan. T gaat best snel als je een beetje fatsoenlijke gear krijgt. Ik zit nu wel tegen de cap aan met m'n light points (bijna alles heeft 15 nu) dus ik moet op zoek naar legendaries. Hopelijk duurt Crucible level 2 niet heel lang, want marks heb ik genoeg
Ook ff toegevoegd. @Hybrid heb jij een linkje van die sites voor je foto te uploaden, je zij het wel gister maar ben het ff kwijt.
Het krijgen van een plaatje is voor mij lastiger dan het vinden van Legendary engrams geloof ik. Heb nu een accountje op imgur.com, heb er ook een aantal afbeeldingen staan, maar welke link moet ik kopiëren van imgur om hier in de url te plakken?
Hoeft niet per se een account aan te maken. Gewoon bovenaan upload images kiezen. Screen kiezen op je PC en dan de code die je krijgt hier plaatsten op het forum.
Op imgur bieden ze meteen een link inclusief image tags (IMG) die je kunt copy/pasten op een forum. Die zou ik gewoon pakken. Damnit Hyb.
Nope, die moet je toch echt zelf vinden. Die van Zûr is juist heel erg chill als je Striker Titan speelt
Ik heb defender Titan op lvl 8. Geen behoefte aan striker of gunslinger vd Hunter. Oké thanks! Dan ga ik voor de Rocket launcher dit keer