Ik heb 120mb van UPC maar het gaat me toch een partij traag, ben al een uur bezig en hij zit op 14%. wtf is dat voor schijtzooi
Gaat bij mij ook niet echt snel ben nu na 15 min op 26 % Normaal heb ik een game zo binnen ! 180mb van ZIGGO
Voor die acces om hem nu te spelen moet je je console dan op een ander land zetten He me console nu op nl staat ? Lees nu net World wide.... Nou gaat lekker de creditcard is verlopen. Is er nog een andere manier om de acces te downloaden?
Yeah. Ik kreeg 'maar' 3 gouden pakjes. De enige waardevolle speler is Xabi Alonso. Leuk, maar niet genoeg om Fifa voor de X1 te kopen. Ga gewoon op de PS4 van mijn huisgenoot spelen dus.
EA brengt traag naar een nieuwe level, alleen al bij het inlog scherm komen duurt bij mij een kwartier, aan me 120mb internet kan het iniedergeval niet liggen.
Toen ik er eenmaal in zat ging het best soepel allemaal. Iemand nog iets leuks uit zijn pakjes gekregen?
5 star skiller (zilver) en Gameiro, Samuel. Maar niet veel voor de rest. Web-app loopt nu vast trouwens.
De gene die hun pakjes hebben geopend mogen blij wezen. Ik denk dat ik weer een dagje moet wachten met me pakjes openen. Als er niks in zit ga ik toch maar points halen denk ik. Puur omdat ik zolang heb moeten wachten.