Is in GRID Autosport allemaal een stuk minder/slechter..
De controls en het gevoel wat je met de wagens heb in Forza mis ik totaal in GRID Autosport... Kunt wel lekker scheuren en met de (blurry) cockpit-view word de actie ook behoorlijk intens, wel lekker moet ik toegeven, maar het is zo arcade als maar kan!
Waar ik nu ook helemaal gek van word in Grid Autosport is die 'rubber-banding AI'. Sjezus hoe opvallend kun je het programmeren, zo slecht!
Rij jezelf slecht rijdt de CPU ook slecht, rij je ronde na ronde de snelste tijd (foutloos) doet de CPU dat ook ineens. Weg rijden is haast onmogelijk.
Even wat gaan kloten met de CPU, flink crashen en kijken wat er gebeurd met de achterblijvers... Zie ik ineens iemand zonder achterband nog steeds even snel rijden en inhalen, WTF?!
(uiteindelijk in het klassement hadden de gecrashte coureurs bizar snelle ronde tijden t.o.v. van het podium, jaja)
Ook het feit dat de laatste 3 bijna altijd even snel, of zelfs snellere ronde tijden neerzetten dan de top-3 rijders is echt een teken dat dit spel behoorlijk verkeerd in elkaar steekt. Codemasters, stelletje prutser!!
Klik om te vergroten...