Dat kan je op zich doen maar je helpt jezelf er niet heel erg mee. Sowieso kun je beter gewoon de ervaring opdoen tegen andere mensen van je eigen level. Genoeg mensen racen door de levels heen (of spelen alleen maar ARAM/botgames) om maar snel level 30 te worden maar eigenlijk is het enige voordeel dat je hebt op level 30 dat je ranked kan spelen en als je niet veel Summoner's Rift oefent tijdens het levelen ga je daar ook niet veel succes vinden. Dan kan je beter gewoon rustig aan doen tijdens het levelen en een beetje ervaring opdoen.
Level 18 nu, lucian onder controle. nu met gragas en nidalee aan het oefenen. Nidalee is echt fucking chill. Met haar vind ik junlge veel chiller dan als ik op mid lane moet beginnen
Denk dat TSM sowieso veel kans maakt om het uit groups te halen. Hoop ook dat Alliance het ver gaat schoppen.
Royal Club is alleen maar intern aan het ruziƫn en SK Gaming speelt zonder een van hun beste spelers, dus het zou eigenlijk schande zijn voor TSM als ze het niet zouden halen.
Ach, SK is toch maar een kut team. Gaat nu beginnen, heb er zin in! Ben benieuwd hoe EU/NA het dit jaar doet t.o.v. Korea aangezien vorig jaar het diep triest was hoe veel sterker ze waren. Heb goede hoop voor Alliance.
Spoiler TSM vs SK was natuurlijk dieptriest. Toen ik de picks van TSM zag wist ik al genoeg. Zo TSM vs SHRC kijken.
Morgen en overmorgen TSM vs TPA. Dat worden de belangrijkste matches van deze poule (zoals verwacht).
Teams zijn zo gewend zich geen zorgen te maken om Rengar omdat die pick bij hun vrijwel nooit werkt. Maar nu leren ze de koreaanse Rengars kennen.
Ik vond deze poules overigens maar bagger. Jammer dat de wat interessantere matches pas volgende week komen.
Was allemaal redelijk voorspelbaar, geen grote verassingen. Zou het wel gaaf vinden als TSM nog van SHRC weet te winnen Ben ook heel benieuwd naar Alliance!
Over SHRC vs TSM: Spoiler Dyrus die ham gaat op Rumble, Bjergsen die fizz keihard outfarmed, Lustboy op nami, Amazing op lee en Turtle op Trist. Iedereen op comfort champs. Straks nog kijken hoe TSM op SK poept.
Spoiler Hoe was het afgelopen als TSM gelijk was komen te staan met SHRC? Wordt er dan geloot voor seed 1?