Als je 8 characters maakt wel. Je kan een character maken, de eerste missie spelen en dan in de tower een coin kopen. De coin gooi je in de vault en dan delete je die character. Dan maak je weer een nieuwe etcetc
Hebben ze snel gedaan. Hoe? Kan je nog maar 1 coin per account kopen? Excuus voor de dubbelpost en gerommel, verdraaide telefoon.
Heb een vraag ben net begonnen met Destiny maar kan ik ook gelijk met random mensen en vrienden online missie's doen
Uiteraard Kevacez, je kan iedereen gewoon inviten voor een fireteam en dan samen missies, strikes gaan doen.
Vraagje! Kan je die Weekly Strike constant doen voor coins? Ben nu 24 en wil die level 22 Hard Strike doen. Geen zin om hem 2x te doen als je die tweede keer toch niks krijgt!
Heb nu ook een exotic bounty idd. Ga voor die Pulse rifle. Fusion heb ik al en shotgun vind ik niks. Dan maar een goede primary.
Dus je krijgt eenmalig die +3 coins en dat was het dus? Een tweede keer spelen heeft dus geen nut? Hoe kom je nog meer aan die munten?