Prima avond. Legendary auto rifle gekregen. Heerlijk ding. Eindelijk een mooie shader voor me Hunter en lekker de armor geupdate. Dinsdag maar eens weer wat marks farmen. Moet er nog 15 en kan ik mooi legendary gauntlets kopen.
Dat farmen doet me denken aan The Legend Of Zelda: A Link to the Past. Het moment waarop je een minuut lang op een kip aan het hakken was en er opeens een hele kippeninvasie door je beeldscherm vloog XD.
Ik begin behoorlijk zat van die network errors in de game te worden. Gister overdag hele dag goed, en ineens laat in de avond alleen maar diconnects met elke keer een ander keyword van Bungie. Ik heb de X1 dan wel sinds dag 1 een Moderate NAT en had nooit problemen met online game. Ligt dit nou aan mij of hebben meer mensen van die kut disconnects?
Zorg nou maar eerst dat je NAT open staat voordat je begint te klagen over Destiny dc's. Zelden zo weinig problemen meegemaakt met een nieuwe IP.
Gisteren me eerste exotic auto rifle gekregen de monte carlo! Nog helemaal geen legendary gear gehad ofzo