[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

1. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Kan iemand mij nog even helpen met het schieten, ik schiet nog steeds elke bal hoog, in plaats van een lage streep naast de keeper etc.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Zo FIFA demo is toch wel erg vet hoor. Vreemd dat PES sommige simpele dingen bij Konami niet wil lukken qua randzaken...

3. Airborne Ruben

Airborne Ruben Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Thnx voor je reactie. Misschien hele stomme vraag maar hoe zet ik de taal op engels en regio hongkong voor de demo op de xbox 1 van pes.

4. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Dan ga je naar settings, en dan system, en daar kan je dan de locatie en taal instellen..

5. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    IEMAND?

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Als je te hoog schiet, is dat meestal een teken dat je :
    A: De schietknop te lang ingedrukt houdt
    B: Te vroeg schiet waardoor de schiet-meter te lang doorloopt voordat de bal geraakt wordt.
    Kortom, je timing is niet goed. Ieders perceptie hoe iets werkt is natuurlijk anders, maar ik stel me voor hoe het is als ik op een echt voetbalveld sta.
    Als ik daar de schutter ben, en ik zie de bal aankomen, dan moet ik rekening houden dat ik eerst mijn schietbeen naar achter moet halen, en dan naar voren moet bewegen. Dan moet ik precies op tijd zijn om de bal te raken.
    Dus om de bal op het goede moment te raken, moet je de schietknop een stukje vóór de bal je bereikt heeft, indrukken.
    In een perfecte wereld laat je de schietknop precies op het moment los dat de bal je spelers voet raakt.
    Een heel verhaal die allemaal één woord als sleutel heeft: Timing :thumbs:

Saaslijer vindt dit leuk.
  7. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Ah, dit zal moeten helpen.. Is met FIFA iig heel anders dan.. Dit ga ik vanavond eens proberen, thanks!

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vond het ook wel leuk, die sfeer vooral. Kippenvel met Liverpool. Het dribbelen vind ik minder, ook de ai in PES is echt beter. Ik ga toch voor PES 2015, ondanks dat ik het ook niet zo denderend vind.

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Jij bent de afgelopen jaren veel hogere eisen aan PES gaan stellen, nietwaar? Zo goed als PES eigenlijk nooit geweest is, ook niet in hun glorietijd.
    Misschien is er nooit een betere PES geweest als dit jaar, maar omdat er nu andere hardware dan vroeger is, wil je meer...

10. Airborne Ruben

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik heb de demo gespeeld. En vind het toch wel tegenvallen. De animaties van dichtbij zijn mooi. Maar tijdens het spelen vind ik het niet mooi eruitzien. Verder vind ik het ook niet lekker spelen. Nou moet ik zeggen dat fifa 15 dit ook nog niet echt doet. Wel moet ik zeggen dat de a1 beter is van PES zoals iedereen dit wel vind. Ik speel fifa 15 dit jaar dus maar weer en aangezien ik dit toch alleen maar online doe, vermaak ik me prima.

11. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Dat is toch ook logisch Han? Dat heb ik iig ook. Het is allemaal best oke, maar daar heb ik geen next-gen systeem voor gekocht :D
    Maar zoals alle PES', het is altijd een beetje inkomen. Wellicht ga ik het na een tijdje toch iets meer waarderen.

12. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Later vandaag ook maar even een nieuwe account aanmaken om 'm binnen te halen voor de PS4. Ben toch wel benieuwd. Qua uiterlijk zie ik dat beide games hun plus- en minpunten hebben. De spelersmodellen in PES zijn denk ik wat beter, maar de overall presentatie van FIFA is niet te overtreffen. Toch vind ik de potjes tegen de CPU niet boeiend genoeg. Het wordt dus of PES, of opnieuw geen footie voor mij dit jaar.

13. Niels_x360

Niels_x360 Active Member

Leuk Bevonden:
    177
    Is het de moeite waard om een HK acc te maken? heb de FIFA 15 demo nu wel grijsgespeeld en wil eigelijk PES weer een kans geven.

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik vind van wel. Ik weet niet of je de Xbox 1 hebt want dan is het een fluitje van een cent. Je gaat via instellingen naar systeem en daar verander je de taal in Engels en de regio in Hong Kong. Dan vind je hem in de store bij de demo's.
    Bij De Playstation moet je inderdaad een account maken, waarvoor hier en daar wel filmpjes op het internet staan.
    Heb je de xbox 360, dan heb je echt pech want daarvoor is nog geen oplossing bekend.
    Maar de moeite waard is het zeker! :)

15. Airborne Ruben

Leuk Bevonden:
    1
    Heel makkelijk ja maar Pes gat het dit jaar wederom niet redden.

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    laat maar, ik had het niet tegen jou.

17. Niels_x360

Niels_x360 Active Member

Leuk Bevonden:
    177
    Oke heb een PS4 ff kijken dus

18. Airborne Ruben

Leuk Bevonden:
    1
    Nogmaals wat gespeeld maar zoals hier eerder ook werd vermeld voelt het totaal niet aan als Next Gen. Wat Fifa 15 wel doet.

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Qua uiterlijk, zeker. De ai in FIFA is dat echter niet. Ook niet van je medespelers, en dat vind ik echt zo jammer. Het zorgt dat ik qua spelen nooit het gevoel heb voetbal te spelen.

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nee joh, juist niet. Als ik hogere eisen zou stellen, dan had ik de afgelopen 6 jaar geen PES gekocht. Ik wil vooral simpele dingen. Dat mijn spelers doen wat ik wil en wanneer ik dat wil. Dat zaken gewoon goed werken, en niet dat ik moet vechten tegen slecht programmeerwerk. Dat de sfeer gewoon ruk is, dat is gewoon jammer. Geen gamebreaker, maar jammer. Vroeger had ik altijd gruwelijk toffe OF op de games zitten, met clubliederen en zo. Dat was echt heel, heel veel leuker.

Ik zie ook wel dat het beter is dan voorgaande jaren, maar het is gewoon niet goed genoeg om termen als 'the King is back' te gaan gebruiken.

Deel Deze Pagina