1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Voor 1500 gekocht? Zie tientallen BIN prijzen voor nog geen 1000.
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Die prijs word tegen de tijd dat de game uit is een stuk hoger, en BIN prijzen verschillen per plaftorm en zijn sowieso altijd erg laag.
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Je moet spelers ALTIJD weer te koop zetten wanneer je er niet mee speelt. Zo lang je er meer voor krijgt dan je betaald hebt, kun je altijd winst maken. Heel veel spelers zetten elke avond hun complete team te koop voor een hoger bedrag dan dat ze hem gekocht hebben. Soms betekend dit dat je door een prijsstijging je spelers niet terug kan kopen, maar je hebt hoe dan ook meer coins dan de vorige dag. Als je dit structureel doet, groeit je vermogen elke avond gewoon 10% en als je dit lang genoeg volhoud kun je vanzelf betere spelers kopen.

    Zelf hou ik mijn basis 11 gewoon altijd, maar ik 'bewaar' nooit geen spelers in mijn club. Stilstaand geld is het duurste geld wat er is.
     
  4. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Jeetje die prijzen gaan echt snel up and down, had gister gerrard te koop gezet voor 7.500 maar gelukkig is die niet verkocht, nu kost die rond 9k, ik wacht nog wel even :p
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    De speler waar ik in handel is vannacht ook van 3k naar 7k gegaan. Heb die van mij allemaal voor zo'n 4k verkocht en kan nu geen nieuwe meer terug halen, kortom, ben alweer 4x 3k misgelopen als ik even een dagje had gewacht. Aan de andere kan verdien ik ze ook net zo hard weer terug nu ik een startkapitaaltje heb van zo'n 20k~. De markt is nu nog niet te voorspellen, al vind ik het wel leuker om te handelen met het geld dan te wachten tot ze meer of minder waard worden. Mocht Gerrard bijvoorbeeld dit weekend in het echt een hattrick maken, dan schieten de prijzen in no-time omhoog.
     
  6. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk zelf dat spelers ook alleen maar gaan stijgen tot aan de release. Na de 23e zie ik de spelers ongeveer een week in prijs crashen omdat mensen weer pakjes gaan kopen.

    Remco
    Die speler is geen moer waard en gaat ook niks waard worden. Italiaanse competitie is altijd goedkoop in Fifa. Ik zie hem echt niet duurder worden dan 3k
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  7. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dan moet ik nog een paar dagen wachten.
     
  8. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Wil je niet teleurstellen ofzo, maar Fernández zit elk jaar op discard waarde. Maargoed niet geschoten is altijd mis ;)

    Het beste NIF serie A team is dit jaar volgens mij ook geen drol waard, dat de beste speler een 85 rated vidal zegt heel veel.
     
  9. Funkyommel050

    Funkyommel050 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    1
    Joo ik zit ook al te handelen heb al 20k alleen die prijzen gaat omhoog en omlaag wel irritant. Iemand nog tips of gewoon investeren?
     
  10. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Als er iemand is die toevallig al heel veel coins heeft.. Er staat een ibra voor bin 1.000.000 wat echt een koopje is, die gaat straks rond de 3 miljoen kosten na de release
     
  11. Funkyommel050

    Funkyommel050 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    1
    Er was laatst een dombo die ibra er voor op zetten. Deed die vanaf 25000 bieden ging die weg voor 620.000. Ik heb em nog bij me transferkandidaten staan
     
    Robinxb360 vindt dit leuk.
  12. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Echt irritant dat als je iemand op de transfermarket zet je dat niet kan cancellen...echt waar slaat dat eigenlijk op?
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Nee, gewoon nee. Dan kun je de hele bied functie er ook wel uit halen.

    Als er veel spelers online zijn gaan de prijzen omlaag, als er weinig spelers online zijn gaan de prijzen omhoog. Kortom, s'avonds inkopen en overdag verkopen. Weekend altijd topdrukte, door de week vaak schaarste. Spelers willen vaak teams bouwen wanneer het druk is, dus dan verkopen ze hun spelers goedkoper en worden de absolute toppers zoals Robben en Ronaldo weer duurder. Spelers in vorm zijn altijd populairder (bijvoorbeeld iemand die een hattrick in het echt maakt is in-game de dagen daarna ook wel wat duurder). Er zijn zoveel zaken waardoor je de markt wel een beetje kan inschatten. Mensen zijn zo impulsief als het maar kan als het op FUT aankomt ;).
     
    Niema94 vindt dit leuk.
  14. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    ^^Dit is echt een hele goeie manier om veel te verdienen, voorwaarden zijn wel dat je een aardig start budget moet hebben en last but not least:Voetbal volgen:D
     
  15. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 20 sep 2014
    Robinxb360 vindt dit leuk.
  16. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Zullen de prijzen omhoog gaan tot de release en daarna weer zakken? Heb namelijk Toure uit een pakje en is nu 155.000 waard. Zal hij stijgen?
     
  17. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    vraagje voor de kenners. Gaan prijzen van Depay nog verder stijgen of zal deze rond de 12.000 blijven?
     
  18. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand hoe dit zit met die daily gifts?
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Op den duur gaat hij wel stijgen, maar als Fifa gereleased wordt crashed de markt even een week zoals iemand hier al opmerkte. Dan worden er zoveel pakjes gekocht en wil iedereen die ene dure speler verkopen om een team te bouwen. Ik denk dat 155k een hele mooie prijs is, maar heb geen idee wat de markt gaat doen.
     
  20. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Dus het beste is om te wachten tot de laatste dag?
     

Deel Deze Pagina