Gelukkig heb ik voor veel van mijn armor spinmetal een Relic Iron nodig. Voor beide ik heb ik prima rondjes hehe. Alleen om die laatste stap te zetten heb ik die Shards nodig helaas.
Deze spot heb ik gebruikt en als je nog een consumable hebt die 10 minuten lang extra glimmer geeft, zet je die ook aan ;-) BEST Destiny Engram Loot Farming Spot - DESTINY L…:
Strange coins zijn niet zo heel moeilijk. Je kan ze gewoon halen met weekly strikes, soms krijg je er een als je decrypt bij de Cryptarch. Of als je een crytarch rank omhoog gaat dan zit er soms wat in dat pakketje van de postmaster. Gisteren 13 ingeleverd bij Xur en zit nu alweer op 5.
We deden hem net voor de lol om te proberen, geloof het of niet maar 3 legendary's in 15 min, ik wist niet wat ik zag Spoiler komen natuurlijk zoals gewoonlijk 3 blauwe uit bij de cryptard...
Tja...... Maar vervolgens had ik geen enkele disconnects met PvZ, BF4 en andere online games. Dus....your point being? Daarnaast heb ik er alles aan gedaan om die klote ports open te krijgen maar die fucked up modem router van mij kan port 80 niet openen. Oh... Daarnaast....gisteren de hele dag niets aan de hand en pas in de nacht was disconnects en vandaag om de.fucking haverklap. Daarnaast hoorde ik net van een paar mensen in de party dat zij dit ook hadden. Ja het ligt echt aan mijn moderate NAT. Toch mooi hoe snel mensen hier soms gelijk conclusies trekken.
Kreeg wonder boven wonder net ook een Exotic rocket launcher, ik moest nog 2 coins om die bij de vendor te halen maar ik kreeg hem nu dus gewoon zomaar Coins bewaren voor volgende week
Ja nou moderate wilt toch zeggen dat er iets niet goed staat? Dus dat zou een goede verklaring zijn. Met moderate kan je soms prima online gamen ja, beetje lag bij sommige games, andere doen het goed, maar blijkbaar Destiny niet helemaal.
Er zat een of andere kloot in die cave. Ze spawnen al. En ineens uit het niets spawnden ze overal om ons heen. Wat een vet gevecht was dat
Als je ergens te lang blijft spawnrapen dan komt er inderdaad een 'all out war' waardoor er letterlijk overal redelijk goede enemies komen, levert mooie gekte op