Heh, Chie zowieso niet; galactic cunt is veel te handig! Heb heel af en toe gewisseld, maar die 2 had ik ook bijna altijd. Hey Dulle, Fiasco verkoopt zijn P4 blu ray set; iets voor jou!
Wat? Serieus? Bij die Duo attack? Dat moet ik zien. 30 euro?! Nah, sorry Fiasco. Ik ben van plan om ze te gaan kijken terwijl ik rondjes fiets op de hometrainer iPad voor mijn neus en gaan met die banaan (waar dat ding staat is geen bluray speler) Wel jammer dat dat artboek in het Japanees is, anders had ik die misschien wel gekocht.
Haha, dat is awesome. Ik heb hem wel eens zien rolschaatsen in zijn eentje, bij zo een support attack, maar ik wist dus niet dat ie dat hier ook deed. Beste support (cavalry?) attack is nog altijd die van Spoiler Kanji Op zijn fietsje
Haha, ja, die support attacks zijn awesome. Heb ze allemaal gezien (iedereen heeft er 1), daarom ook soms van spelers gewisseld, omdat ik dat wilde zien.
nu wel in goede draadje... Shit, deze een paar dagen geleden uitgespeeld. Helemaal verkeerde keuzes gemaakt, je hebt blijkbaar daadwerkelijk verschillende eindes Mijn einde: Spoiler na het hele gedoe in het ziekenhuis skipte de laatste twee/drie maanden... Meteen maar NG+ gestart. Maar wat een goede game zeg.
Ik zit nog steeds vast in het kasteel van yukiko moet hem meerdere keren opnieuw spelen om uiteindelijk eind baas te kunnen verslaan Vind zoiets als dit wel jammer omdat het je uit het verhaal haalt.
Neej nog niet, heb ze alle 3 nu op level 13 dus ben er dan bijna. EIND IS IN ZICHT, hahah en dit was nog maar een van de eerste dungeons
Bij Yukiko al vast? Grinden is bijna niet nodig in deze game gelukkig. Moest het alleen effe in de 3de dungeon doen... Speel desnoods de game op easy, blaas je door de dungeons en kun je optimaal van het verhaal genieten...moet je echter wel opnieuw beginnen.
Gewoon nog effe doorzetten LageTrial . Normal is precies de juiste difficulty ben ik van mening. Het RPG-gedeelte draagt echt bij aan de totale ervaring van de game.
Okee dan zet ik nog wel even door haha, ben er nou toch bijna maar als ik zoveel last bllijft houden dan misschien toch overwegen om op easy te gaan. Snap nog steeds het principe van fusion niet Oh en waar ik vroeger ook altijd al last van had in pokemon games heb ik nu ook Welke persona moet ik gebruiken en welke moet ik gaan trainen