1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat is wel een heel raar probleem idd. Maar dit ligt niet aan WP maar aan Whatsapp neem ik aan, want dit is niet een Microsoft service.

    Daarnaast heb ik gemerkt dat Whatsapp er soms even over doet als je iemand toevoegt aan je contactenlijst om dan ook werkelijk in Whatsapp te komen staan. Ik weet niet wat de reden is maar heb het al een aantal keren meegemaakt. Bij mij werkt Whatsapp nu redelijk zonder problemen (Lumia Black / 8.1 / 920).
     
  2. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Misschien heeft het te maken dat ik mijn contacten via Outlook.com heb gesynchroniseerd? Zou nog kunnen proberen het via de simkaart te doen...
     
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Dat is misschien wel een mogelijkheid, ik heb alles op mijn sim staan. Maar dan nog, nieuwe contacten sla ik altijd op op mijn Google account en dan pakt ie ze wel.. Apart.
     
  4. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Binnenkort mag ik mijn abonnement verlengen en ik heb op dit moment een note 2, maar ben erg gecharmeerd van het Windows OS.
    Nu heb ik een beetje zitten googlen en kom ik steeds weer terug op 2 modellen de 930 en 1520.
    Beide hebben hun voor-en-nadelen, zelf neig ik meer naar de 1520 vanwege het grote scherm, glace (?) scherm en het uitbreidbare geheugen. Maar ik kan niet echt duidelijk krijgen of deze nou ook geupdate is naar OS 8.1.
    Dus ben eigenlijk op zoek naar het antwoord op deze vraag en hoopte dat er mensen zijn die een van deze telefoons hebben/gehad en hun ervaringen willen delen?
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Alle Windows Phone 8 toestellen (dus ook de 1520) krijgen/hebben de 8.1 update. :)
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Als je het weet hoor ik het graag, ik heb hetzelfde 'probleem'. Contacten toevoegen via Whatsapp lukt vaak maar slecht, meestal na zo'n 10 pogingen slaat hij 'm wel op..
     
  7. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    Is er een mogelijkheid om je sms berichten van android naar WP over te zetten?
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Klote voor je, maar ik ben wel blij dat ik niet de enige ben. Dus jij zegt 10 keer toe blijven voegen?
    Wat helpt zie ik net is dat je contacten er niet dubbel in hebt staan en verder het nummer exact hetzelfde is. Dus niet de ene 06 1111111 en de ander + 31 6 1111111. Als je dus vanuit Whatsapp kiest voor contact toevoegen, dan maakt hij mobiel 2 aan. Als je dan mobiel 1 wist, dan pakt hij hem.

    Nu ik erover nadenk is dat denk ik gewoon de oplossing. Het lukte net nog een paar keer in 1 keer.

    Edit: Well fuck. Het lukte 3 keer achter elkaar en nu een keer niet. Soms verbindt hij het een paar uur later wel...
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2014
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Volgens mij gaat dat niet lukken. Je zou kunnen proberen om je sms berichten op je sim kaart te zetten, of ze er dan weer instaan als je hem in een Wp telefoon stopt weet ik niet. Van WP naar WP wel maar ik denk niet van Android naar WP.
     
  10. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    zal ook niet gaan vrees ik, zijn enorm veel berichten om over te zetten.
    zal nog even wachten om men lumia 930 in gebruik te nemen, zit ook nog met een micro sim en ga dus een nano sim moeten gaan halen.

    verder prima toestel, zal wel even aanpassen zijn naar het windows phone systeem.
     
    appie21 en Excess-Denied vinden dit leuk.
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha ja de stap van Android naar Windows Phone zal idd wel even wennen worden, maar in positieve zin verwacht ik! :) Van iPhone naar Windows Phone niet zo omdat dat allebei aardig gesloten systemen zijn. Wat uiteraard voor- en nadelen heeft.
     
  12. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon knippen en schuren :9
     
  13. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Gisteravond de Nokia 1520 besteld, morgen in de namiddag word hij geleverd.
    Ik ben benieuwd, kom van een note 2 af dus qua grote zal het wel meevallen denk ik :).
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ben benieuwd naar je bevindingen!
     
  15. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Eerste dagen met m'n Lumia zijn wel even wennen, wat zit er een hoop anders dan op m'n android!
    Heb de update naar 8.1 geïnstalleerd maar als ik nu een map wil maken op het homescreen lukt dat me niet.
    Wel moet ik zeggen dat het er heel erg mooi uit ziet en ook de native Windows app's werken echt super snel.
    Wat wel minder is, is dat ik niet elke app notificaties op m'n lockscreen kan laten zetten, zoals insta en 6snap.
     
  16. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    Ga die zeker en vast wel plaatsen, nog deze namiddag om nieuw sim kaartje en dan kan ik eraan beginnen.
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Je moet de apps die je in een folder wilt hebben echt op elkaar slepen en even wachten dan maakt hij er een folder van. Is even wennen maar je hebt het zo door.

    Wel raar dat jij geen notificaties hebt van Insta want 6tag heeft dat wel (wat in principe een veel betere app is de officiële van Instagram). Maar er zijn inderdaad apps die niet op het lockscreen komen maar dat ligt bij de developer die hem nog niet 8.1 proof heeft gemaakt.
     
  18. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Bij mij verplaatsen de apps zichzelf de hele tijd, of springen ze weg. Notificaties zijn al opgelost idd, kwam er achter n half uurtje nadat ik dit typte haha!
     
  19. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat een toestel die 930 :thumbs:
    Is inderdaad wel wennen aan 8.1 maar alles wijst zichzelf bijna uit. Ben over alles tevreden, eindelijk eens een toestel die doet wat ik wil.
    Helemaal weg van het gebruiksgemak en de snelheid.

    Nu, wat zijn aangeraden app voor erop?
    Hoe werkt het betalingssysteem voor de store?
    En hoe zet ik mijn tiles transparant?
     
    Excess-Denied vindt dit leuk.
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Sommige tiles zijn van zichzelf transparant volgens mij. Anders kun je wel een app downloaden om dat te regelen, maar ook niet voor alle apps. Als dat wel een instelling is, dan hoor ik dat ook graag.

    Heb hem nu een week en ben er blij mee. Ik heb hem gisteren in de supermarkt laten vallen. Ik kon hem nog net mijn mijn voet ´aannemen´ zodat hij niet hard op de grond viel, maar hij gleed wel een paar meter over de supermarkt vloer. Mijn hart stopte een paar seconden. Gelukkig niks aan de hand. Wat hele oppervlakkige krasjes die je haast niet ziet. :confused:
     

Deel Deze Pagina