Hoe kun je dit weerstaan? Haha, hoezo dat dan? Ik weet ook niet zeker of ik het koop. Het is allemaal zo 'out of character'. Chie is niet het soort persoon wat helemaal los gaat met dansen, en Kanji al helemaal niet. Maar hey, als het cheap is overweeg ik het zeker.
Als je nou Rise had gekozen Dulle... Heh...ik heb zelfs Arena gekocht, dus als deze ergens voor een leuk prijsje ligt, dan zal ik vast wel om gaan.
Er valt geen fatsoenlijke keus te maken! Geef me nog Yukiko erbij en ik zal meer naar het character select scherm staren uit twijfelachtigheid dan ik zal spelen. Miku is meer 'Asian' dan Persona 4 ooit zal zijn.
Ik kan de spoiler tags niet vinden,... hoe doe ik die?? Heb een vraag over deze game,.. Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen: Moet nu het eerste meisje (degene die guesthouse van de pa overneemt) redden, zit in het kasteel maar welke kant ik ook op ga ik word terug geteleporteerd een stukje terug, volgens mij ben ik bijna op het eind van dat kasteel) Hopelijk kan iemand melden wat ik moet doen... Bij voorbaat dank
De spoiler is te vinden in hetzelfde blokje waar de smileys staan. De rechterknop. Of je doet [.spoiler] tekst [/spoiler.] Zonder de punten. @ je vraag: Volgens mij was het zo dat als je geteleporteerd wordt in tegenovergestelde richting moet lopen. Google vind dat je dat ook moet doen
Houden jullie nu echt veel rekening met het fuseren van persona's? Ik probeer altijd maar wat en kijk hoe zo'n hoog level ik er uit kan krijgen Verder nu altijd op stap met Teddie, Chie en Yukiko. Daardoor levelen zij meer, kies ik de volgende keer weer voor hun, levelen zij nog verder etc Wisselen jullie van karakters?
Nope, in mijn hele playthrough nooit gewisseld. Fuseren van Persona's lette ik alleen erop dat ik Zio, Hama en/of Mudo had. Voor de rest was alles een bonus. Grootste deel van de game met deze badass rondgehuppeld Uiteindelijk lvl 99 geworden. In NG+ ga ik em gewoon terugkopen, hoef ik me nergens meer zorgen over te maken
yukiko maar op 9? /sad Adachi zo hoog... En op Yu stemmen is gewoon op jezelf stemmen. Voor de rest kan ik er niet veel over zeggen. Iedereen is awesome genoeg om in de top 3 te komen.
Nanako, Yukiko en Naoto zijn er ook. Trailer zit nog embargo op. Er zit iig een dansende Nanako in dus. En Yukiko wat los gaat ziet er vreemd uit.