heb de hele avond gespeeld , net klaar , en nergens last van gehad. Ik heb überhaupt sinds de release pas 1x gehad dat ik er uit werd geflikkerd
Wat werkt dat spawnen trouwens soms traag zeg. Druk je op die knop en moet je nog 2 of zelfs 3 keer drukken om te spawnen.
Gisteravond toch weer iets van 5 legendary's verdiend. Een shotgun, Machine Gun en een helm. De andere twee waren wat coins etc. Zit nu alweer op 14 strange coins lol. Na vrijdag alles gebruikt te hebben. Moet alleen wat armor hebben.
Hoe dan.... zit jij daar puur voor te spelen of wat? Legendary engrams bevatten voor mij nagenoeg altijd materialen of blauw spul :{ Hybrid, deel
Beetje farmen idd met een groepje maar sinds ik level 26 ben ofzo zijn de legendary's veel vaker ook een een legendary en twee keer zelfs een exotic. Al kreeg een vriend van mij gisteren zelfs een legendary wapen uit een blauwe engram lol.
Nou ik kreeg gisteren tijdens een strike wel twee legendary engrams, maar allebei blauw Ik heb niet zo'n zin om te farmen en aangezien mijn vanguard marks capped waren, ging ik ook met mijn andere poppetjes spelen. Ik vraag mij nog steeds af wat precies de variabelen zijn qua loot. Er zit een heel vaag systeem in. Gisteren in het laatste potje werd mijn team afgeslacht. Daarna leaven er twee en kwam er een gast net voor tijd bij. Niemand krijgt wat behalve hij en dan ook nog een legendary engram en strange coin...
Bijna elk poppetje level 20+ dan kan ik nu zorgeloos engrams openen zonder kwaad te worden dat het voor een andere class is.
Hoeveel uur hebben jullie eigenlijk gespeeld? Ik zit al op 40+ ofzo denk ik haha. Heb echt plezier met de game en is me geld nu al waard. Vraag me eigenlijk af waarom ik nooit echt Borderlands heb gespeeld. Nu ik merk dat ik dit leuk vind om te doen.
Waar kan je dat zien? Borderlands was echt gruwelijk, maar wel een heel ander stijltje. Bounties gaat het allersnelst. Online en sp gewoon de makkelijkste nemen als eerst en mocht je doorgaan op een dag dan de moeilijkere erbij pakken.
Verbaasd mij totaal niet edit: Zijn er nog xbox one guardians die de raid willen doen ? http://forum.xbw.nl/threads/raid-matchmaking.174681/ voeg je naam dan even toe.
Haha die angry joe review. Ben het wel met hem eens eigenlijk. Had er meer van verwacht, in ieder geval een goede story. Mooi btw dat nuken van de traveler.
Bungie.net Wel jammer dat je niet kan zien op welke manieren je dood bent gegaan. Ik ben echt triest vaak naast een map gevallen