Ik heb geen blurayspeler. En blurays kopen? Hell no, pure troep. Kutreclames erop, stichting brein, opzouten ermee.
Yep...daar heb jij weer gelijk in. Fucking achterlijk eigenlijk. Je koopt gvd die shit in de winkel....en je blijft die bullshit krijgen.
Ja ik vind het gewoon superkut. Vroeger zag ik de fun er nog wel in om dvd's te kopen, heb er ook behoorlijk wat staan. Maar het is eig compleet debiel. Je koopt die shit, moet je alsnog tegen reclame aankijken. En dan zijn de subs op je tv ook nog eens achterlijk groot. With all due respect naar de industrie, maar downloaden is zoveel chiller. Chille subs erbij, alles op een schijfie, je kan het in een keer bekijken.
Shutter Island gezien. Mindfuck ten top, maar uiteindelijk krijg je je antwoord wel. Niet een film die je snel van Scorscese zou verwachten, maar als Leo erin speelt weet je ook dat hij de regie doet. Niet vreselijk spannend, maar wel best boeiend. 7/10
Is toch al best oud die footage? Lang geleden al gezien. Ben wel benieuwd naar de film. Is alleen nog even lang wachten (feb 2016 en hier denk iets later).
Voor mij echt de beste samenwerking tussen Scorsese en Di Caprio. Wat een weergaloze rol speelt hij in Shutter Island. Voor mij een dikke 9!
Spoiler: Eind spoilers Shutter Island En dan denk je in die laatste paar minuten: Het loopt goed af voor hem, nee dus. Dacht even dat hij genezen zou zijn, maar niet dus. Dat vond ik best jammer, want nu bekroon je iets teveel de mind fuck die deze film eigenlijks is. Ik had echter al vrij snel door dat zijn ''partner'', ''bruce banner'' in avengers, iets te verbergen had. Acteerwerk is ook erg sterk van iedereen. Voor de verandering ook eens weer een goede rol van Kingsley, wat kiest die man soms beroerde scripts zeg. Alleen overall iets minder gegeven. Het kon mij niet altijd vasthouden.
Edge of Tomorrow Ging zonder verwachtingen erin en was zeer geslaagd. Humor, actie, special effects en grootse wideshot actie beelden. 7/10
Net ook Shutter Island gezien. De rest even in een spoiler: Spoiler Omdat ik hier had gelezen dat het een grote mindfuck was had ik op een kwart van de film al bedacht dat Teddy zelf een patient is op het eiland. Het klopte dus uiteindelijk ook. Wel een leuke film verder! @Delphiki Spoiler That’s what the line to Dr. Sheehan about ‘living as a monster, or dying as a good man,’ means – Andrew would rather be mind-wiped as “Teddy Daniels” than live with the sins of Andrew Laeddis. The End. http://screenrant.com/shutter-island-spoilers-discussion-vic-46052/ Met andere woorden, hoewel hij weet dat hij nu echt 'in de realiteit' leeft, kan hij er nog steeds niet mee leven.