[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb vanmorgen ook mijn eerste twee legendary engrams gevonden

de ene was wat coins en de andere was voor een andere class

moet zeggen dat ik het eigenlijk wel stom vind dat ik gister uren en uren strikes en missies en daily dit en dat gedaan heb zonder ook maar 1 legendary engram en nu ga ik vanmorgen een half uur bij die grot staan farmen en ik krijg er twee.. Of nee, eigenlijk drie geloof ik maar de derde kwam wat blauws uit

dat kan toch niet de bedoeling zijn

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, dat is ook een flaw in dit spel en daarom zijn die farm spots zo populair ;)

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben nu aan het farmen omdat me Marks capped zijn. Maar als ze dinsdag weer gereset worden ga ik weer vol voor marks en haal ik die legendary armor gewoon.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik bewaar mn marks want ben veel te bang dat als ik nu wat koop mn eerste bruikbare drop in dezelfde categorie zit :+

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Welke spot? Ik ga even wat voor mijn titan lopen farmen dan
    Handschoenen zijn bij mij het meeste gedropt. Helmpje nog niet. Dus mocht je die marks hebben, zou ik een helm kiezen

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Earth Cave zoals iedereen. :)

7. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Gisteren was een productief dagje, 2 legendary armor kunnen kopen (chest+boots) en een legendary sniper uit een RARE engram. Dat terwijl ik vrijdag avond een Exotic helm kocht en een legendary Hand Canon kreeg uit een engram. Ik ben nu ook bezig met een Exotic weapon bounty, helaas moest ik voor deeltje 2 crucible doen. Laat mij nou gewoon een hekel aan PVP hebben, en tot gisteren had ik ook nog maar 1 potje crucible gespeeld. Dan moet je ook nog een verschil van 25 hebben tussen je kills en deaths. Gelukkig ben ik daar met veel pijn en moeite langs heen gekomen, dus nu de volgende 2 stappen :+

Overigens ben ik nu bijna level 27, het is dat ik mats moet farmen, maar ik heb bijna alle upgrades unlocked voor mijn gear.

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    En weet jij toevallig wat meer van het lootsysteem :+? Ik speel nu met mijn andere twee poppetjes (omdat ik capped ben met de warlock) en de drops lijken toch wel veeeel en veel minder als met mijn hoogste poppetje.

Edit: Heb nu alle classes en alle subclasses die er zijn uitgeprobeerd. Favoriet is toch wel de Defender. Met iron harvest ben je echt een orb god voor je fireteam :p

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik weet niks. :+
    Maar zoals ik al een keer zei. Sinds ik level 26 ben vallen er veel vaker gewoon legendary's voor mij. Mag ook wel. :p

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je krijgt btw ook een 25% xp/rep buff tot de reset. Geldt ook voor Cryptarch :)

11. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Haha heerlijk. Ben het wel met veel dingen eens.

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm, misschien dan maar farmen met warlock en overzetten via de vault.

Ik heb wel een stuk of 8 blauwe armor engrams bewaard, zodat ik die zo met lvl 20 kan openen.
    Hoe?

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat farm je daar dan?

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tik op YT destiny farm cave ofzo in. Genoeg vids waar het precies is. :)

15. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Dat is echt een goede plek om engrams te farmen. Gisteren gedaan en mijn character lvl 27 gemaakt

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja roep hetzelfde ook al. Snap echt niet dat jullie nog steeds aan het grinden zijn. Lees alleen maar dat mensen hier uren voor een deur schieten en dan blij zijn en het leuk vinden. Maar goed, ieder zn ding. En waarom is mn salvage mp game mode niet terug :mad:

17. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Borderlands vind ik dat toch net iets anders.

Daar kan je ook wel grinden, maar daar is het verhaal vergeleken met Destiny 10 keer leuker, veel meer loot (wapens, shields etc), veel hogere levelcap (met dlc nog hoger) wat voor mij een reden is om het spel door te blijven spelen, veel leukere side missies en ga zo maar door.

En Borderlands heeft inderdaad wel een heel ander stijltje.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ging mij erom dat ik zo type spel best leuk vind en ik eigenlijk nooit Borderlands heb gespeeld. Waarom weet ik niet.

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Borderlands is wel de betere game in mijn ogen, maar toegegeven dat deel 1 echt veeeel minder was dan deel 2 :) laten we dat bij destiny ook maar hopen dan

20. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Oh dat zeker weten ja;)

Deel 2 was echt zoveel beter en leuker dan deel 1. Wat dat betreft vind ik het echt heel jammer dat deel 3 niet naar deze generatie komt=(

Deel Deze Pagina