Ik heb vanmorgen ook mijn eerste twee legendary engrams gevonden de ene was wat coins en de andere was voor een andere class moet zeggen dat ik het eigenlijk wel stom vind dat ik gister uren en uren strikes en missies en daily dit en dat gedaan heb zonder ook maar 1 legendary engram en nu ga ik vanmorgen een half uur bij die grot staan farmen en ik krijg er twee.. Of nee, eigenlijk drie geloof ik maar de derde kwam wat blauws uit dat kan toch niet de bedoeling zijn
Ben nu aan het farmen omdat me Marks capped zijn. Maar als ze dinsdag weer gereset worden ga ik weer vol voor marks en haal ik die legendary armor gewoon.
Ik bewaar mn marks want ben veel te bang dat als ik nu wat koop mn eerste bruikbare drop in dezelfde categorie zit
Welke spot? Ik ga even wat voor mijn titan lopen farmen dan Handschoenen zijn bij mij het meeste gedropt. Helmpje nog niet. Dus mocht je die marks hebben, zou ik een helm kiezen
Gisteren was een productief dagje, 2 legendary armor kunnen kopen (chest+boots) en een legendary sniper uit een RARE engram. Dat terwijl ik vrijdag avond een Exotic helm kocht en een legendary Hand Canon kreeg uit een engram. Ik ben nu ook bezig met een Exotic weapon bounty, helaas moest ik voor deeltje 2 crucible doen. Laat mij nou gewoon een hekel aan PVP hebben, en tot gisteren had ik ook nog maar 1 potje crucible gespeeld. Dan moet je ook nog een verschil van 25 hebben tussen je kills en deaths. Gelukkig ben ik daar met veel pijn en moeite langs heen gekomen, dus nu de volgende 2 stappen Overigens ben ik nu bijna level 27, het is dat ik mats moet farmen, maar ik heb bijna alle upgrades unlocked voor mijn gear.
En weet jij toevallig wat meer van het lootsysteem ? Ik speel nu met mijn andere twee poppetjes (omdat ik capped ben met de warlock) en de drops lijken toch wel veeeel en veel minder als met mijn hoogste poppetje. Edit: Heb nu alle classes en alle subclasses die er zijn uitgeprobeerd. Favoriet is toch wel de Defender. Met iron harvest ben je echt een orb god voor je fireteam
Ik weet niks. Maar zoals ik al een keer zei. Sinds ik level 26 ben vallen er veel vaker gewoon legendary's voor mij. Mag ook wel.
Hmm, misschien dan maar farmen met warlock en overzetten via de vault. Ik heb wel een stuk of 8 blauwe armor engrams bewaard, zodat ik die zo met lvl 20 kan openen. Hoe?
Ja roep hetzelfde ook al. Snap echt niet dat jullie nog steeds aan het grinden zijn. Lees alleen maar dat mensen hier uren voor een deur schieten en dan blij zijn en het leuk vinden. Maar goed, ieder zn ding. En waarom is mn salvage mp game mode niet terug
Borderlands vind ik dat toch net iets anders. Daar kan je ook wel grinden, maar daar is het verhaal vergeleken met Destiny 10 keer leuker, veel meer loot (wapens, shields etc), veel hogere levelcap (met dlc nog hoger) wat voor mij een reden is om het spel door te blijven spelen, veel leukere side missies en ga zo maar door. En Borderlands heeft inderdaad wel een heel ander stijltje.
Ging mij erom dat ik zo type spel best leuk vind en ik eigenlijk nooit Borderlands heb gespeeld. Waarom weet ik niet.
Borderlands is wel de betere game in mijn ogen, maar toegegeven dat deel 1 echt veeeel minder was dan deel 2 laten we dat bij destiny ook maar hopen dan
Oh dat zeker weten ja Deel 2 was echt zoveel beter en leuker dan deel 1. Wat dat betreft vind ik het echt heel jammer dat deel 3 niet naar deze generatie komt