[XOne] Forza Horizon 2

Discussie in 'Games' gestart door McSparkle, 3 jun 2014.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Maar......is dit niet logisch? Sowieso zou een third person view dan toch effe moeten helpen voor zoiets?

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ach ja sommigen vinden het vet anderen niet. Doelgroep doelgroep. :p

3. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Zucht.
    /me word oud. :+

4. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Merk er ook weinig van.

5. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Bij mij start de demo niet op de One. Heb de Xbox al opnieuw opgestart en de demo al 2x gedownload. Iemand tips of ideeën?

6. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Al 2 dagen stl hier. Valt de demo tegen of is ie juist zo leuk dat dr geen typ tijd is?

7. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb de demo na 45 minuten laten liggen.

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Aangezien je telkens overnieuw moet beginnen als je de demo start, was er voor mij de lol snel af om even snel te spelen. Top demo verder, maar niet om 100x hetzelfde te doen.

9. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Aah ik d8 dat dat aan mij lag maar je moet die intro dus steeds opnieuw doen. Jammer, want zo haal je de fun wel uit de demo.. deeltje 1 echt met veeeeel plezier gespeelt en ik wilde graag weten of deel2 juist wel gebalanceert was qua on-off road omdat ik de 1e 2 races van de demo vond aanvoelen als een tech demo "kijk eens wat we nu allemaal offroad kunnen". Een beetje snijden ala, maar voor offroad moet je bij dirt zijn of een andere rallygame..

10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik dacht ook dat het aan mij lag omdat ik mijn Xbox aan had laten staan en na het ontwaken uit standby kreeg ik een foutmelding. Maar goed, je krijgt wel een aardige indruk van de game toch?

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ben nog erg sceptisch over deze game. Demo nog niet gespeeld (heb geen One), maar kom nog te veel negatieve dingen tegen. Zal ongetwijfeld een leuke game zijn, maar betwijfel of de hype het waard is. Hoop wat als 'wow' gepresenteerd is, is niet bepaald 'wow' te noemen. En het off-road gedeelte verpest het voor mij toch wel aanzienlijk. Met je Lambo volgas door gewassen rijden, no thanks. Hoop dat er aparte recensies voor de 360 versie gaan komen, aangezien die van een andere ontwikkelaar komt.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Snap niet dat mensen daarover vallen. Dan kan je geeneen game meer spelen.

Ypuh vindt dit leuk.
  13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Achja, het was ook weer niet goed geweest als er overal onzichtbare muren langs de weg zouden staan.

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, het voelt gewoon niet goed. Dan had of de snelheid er flink uitgemoeten, of ze hadden off-road gedeelte voor off-road / rally auto's moeten gebruiken. Nu komt het neer op 'ow, mensen klaagden om onzichtbare hekjes, ok, dan mag je nu met 200+ door gewassen en velden scheuren in dikke sportbakken'.

Heb zelf nooit problemen ondervonden met onzichtbare hekken. En Forza is een game waarbij ik toch liever op de weg scheur. Nu gaan ze gelijk naar het andere uiterste en dat is imo iets te veel van het goede.

15. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Yep, precies. Er zitten gewoon een aantal jeeps in, doe dan alleen voor die auto's de off-road races.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet vond het wel tof om te doen eigenlijk.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je krijgt zeker een goede indruk van de game! Maar ik blijf de demo dan niet keer op keer spelen, omdat je weer heel dat filmpje moet afkijken etc.

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb de demo zelf kapot gespeeld. Alle auto's gecheckt en tja...dan moet je dus ook sowieso 3x die intro zien. Zo extreem lang is de intro ook weer niet, maar na een tijdje is dat wel vervelend. Maar de demo biedt fun fun en niks minder dan fun. Vind de demo echt super spelen en kijk zeer uit naar 30 september.

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Nu ben je wel weer een beetje voorbarig hoor. Het 'wow' gevoel was er toch zeker wel bij een aantal members, kijk maar eens hoeveel mensen toegezegd hebben een pre-order geplaatst te hebben op de dag dat de demo uitkwam.

Ook hebben we het hier nu veel over het off-road rijden met lambo's, maar als dat het enige 'negatieve' punt is aan deze game dan valt dat toch heel erg mee? Ik wacht nog wel even de recensies af, en misschien ook wel de release van The Crew, maar al met al is dit een heel vermakelijke game. Ik hoop alleen dat de map groot genoeg is en dat er genoeg (verschillende) activiteiten zijn.

20. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Ik zeg wel wow, grafisch en speelt lekker weg. Serieus racen laten we aan forza5 over

Deel Deze Pagina