Klopt. Dat de strikes zo weinig geven is 1 ding. Maar waarom gaat ie dan wel zo los met dingen geven bij dat farmen? Ik hoop echt dat ze dat snel omdraaien. Ik vind die strikes meerdere keren doen in een groep best leuk, maar ik bedank toch wel voor een uurtje voor een grot staan met respawnende poppetjes.
Gaat niet om omdraaien of om de intentie van Bungie hier he Dit is een designkeuze geweest. Alles is random en elke gekillde enemy kan een bolletje droppen. Aangezien je bij die farmspots heel snel heel veel kills maakt, heb jij meer kans op loot dan bij een strike. Ze zouden bij strikes gewoon vast iets moeten geven. Vooral die van 22 en 24 zouden een materiaal op zijn minst moeten geven.
Ik ben nu ook net level 20 en wil ook light gear.. Krijg je die nou gewoon door de Story en Stikes te doen? Of kan ik beter naar die grot waar jullie het over hebben..
Is er overigens al iets bekent gemaakt over wanneer die "ascendend motes" een keer vervangen worden ? Heb namelijk 2 pieces die op dit moment niet upgradeable zijn... Als het nog lang duurt denk ik dat ik ze vervang voor de Vanguard legendaries, die hebben shards nodig om up te graden toch ?
Vandaag m'n eerste Legendary engram, wat een teleurstelling dat het een paar fokking groene rubberen kaplaarzen waren.
Herkenbaar... Toch effe die grot vandaag voor het eerst gedaan, maar dat is echt insane. Engrams everywhere . Ook Vanguard rank 2 geworden, heb nu tenminste een bron van gegarandeerde legendaries bij de Vangaurd.
Nightfall Strike completen. Sinds de nerf is het best erg ja. Eerst had ik ongeveer 80% dat legendary werd en dat is nu nog maar 10-15%. Ipv de farmspots aan te pakken hebben ze de engram decrypt ratio aangepast.
Je kunt uit een Engram dezelfde tier halen, of max 1 lager of hoger. Een groene uit een legendary engram is niet mogelijk.
da Complete a tier 2 or 3 strike to obtain Toland's Journal [Fragmented]. Bring the journal to Ikora Rey to obtain Toland's Journal [Fragmented]. Complete additional strikes to obtain Toland's Journal [Encrypted]. Bring the journal to Ikora Rey to obtain Toland's Journal [Decrypted]. Bring the journal to the gunsmith to obtain Black Market Coupon. Bring the coupon to Xûr to obtain Darkness-infused weapon frame. Bring the weapon frame to the gunsmith to obtain Darkness-infused Pulse Rifle. Defeat guardians in the crucible to obtain Sated Pulse Rifle. Return the weapon to the gunsmith to finally obtain Bad Juju. valt best mee toch? Is goed lees alleen dat ik nu 25 strikes moet completen, dus dat wordt nog even werken haha