Dit dus inderdaad! Het gevoel klopt gewoon niet helemaal. Ik vond de demo tof, totdat ik die race moest gaan doen door die velden heen.
Ik weet niet of je met Horizon 2 een XBWR club race-competitie kan houden. Wat ik begreep dat er dus geen lobby's zijn. Hoe moet je dan een clubrace organiseren. Zijn er wel bijvoorbeeld vaste circuits( bepaalde stukken uit de wegen van de kaart)?
http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/live-om-1500-forza-horizon-2/ Zoals je ziet, om 15.00 vandaag een stream.. Ik vond het racen door de velden ook helemaal niet cool, maar misschien dat een stream van de volledige game een ander beeld kan laten zien
Goh, ik vond dat juist verdomd vet man. Hood view aan en dan scheuren door die velden, camera die als een gek schommelt etc. Ik kan me niet voorstellen dat we echter alleen maar dit soort races krijgen. Ik verwacht echt wel normale straatraces, en zoals je in de launch trailer ziet dat je tegen een trein gaat racen en een of andere baan waar je dingen om moet beuken. Maar als ik mij niet vergis reed je in FH ook genoeg op dirt tracks. Eerste een stukje dirt, dan asfalt en dan weer dirt op. Die open wereld met Nice onder andere met allemaal straatjes zit er echt niet voor niets in.
Als ik offroad wil rijden dan wil ik mijn standaard auto ombouwen tot echte off road raid truck. Zoals in The Crew dus kan. Dan is het toffer en een stuk geloofwaardiger.
Yep. Daar kan je je auto echt goed ombouwen. Bij Forza is het alleen performance, velgen en hier en daar een spoilertje due sinds Forza 1 niet meer verandert zijn.
Kun je in FH ook je auto tunen zoals in F5? Dat je in verschillende klasses komt A/B/C etc door het vervangen van je motor, banden, spoilers etc. En zitten er ook pink slip races in FH? Good old days van Juiced.
Thanks, dat tunen was ik in de demo nog niet tegengekomen. Ondanks dat het tuningsysteem al zo oud is als de hele Forza en Gran Turismo serie, vind ik het wel erg fijn werken. Ik ben benieuwd of ik me in kan houden met het kopen van FH2 tot dat The Crew uit is, ik ben bang van niet.
Eventjes 20 minuutjes naar de stream van PU zitten kijken en daar werden 3x een straatrace gehouden, er kwam gelukkig geen enkel stukje offroad in voor.
Mja, had gewoon erg hoge verwachtingen, zeker omdat het een next-gen is. Dynamisch weer is mooi, maar als je af en toe wat regen krijgt, wat amper effect heeft op het rijgedrag, dan is dat jammer. En voor zover ik gezien heb geen schade of merkbare schade. Dat het geen sim is, ok, maar het moet ook geen NFS game worden.
Pfff wat zijn de stad stukken dood zeg. Hij nu al minuten aan het rijden en er is geen enkele toeschouwer te bekennen.
Mwa gemiddeld 100 km/u ofzo denk ik. Maarja grote wereld konden we sowieso niet verwachten. Het toegankelijke gedeelte is 3 keer zo groot als Horizon 1. Dat haal je ook als je bij Horizon 1 alle hekken en onzichtbare muren weg haalt.
Ja da's makkelijk idd. Met hun gezwets over MASSIVE en HUGE VAST WORLD. Hoop PR gebladibla.... Ik vind dit zo slap he, ze hadden makkelijk een veel grotere wereld kunnen maken. Ik heb geen interesse om offroad te gaan met een supercar.