Er zijn nog 2 maanden tot dat de game uitkomt. Dus laten we zeggen dat er nog zo'n krappe twee maanden development gedaan kon/kan worden na afmaken van de demo. Kortom, kan nog verbeteren. Ben ook benieuwd naar de flexibiliteit van de edit mode. Er zijn altijd fanatiekelingen die er prima OF's voor maken.
Het dik-gedrukte ben ik met name benieuwd naar. Wat bedoel je? Dat spelers op een rails liepen, zoiets? Heb geen idee, eerlijk gezegd. Verklaar U nader
Ik heb het vooral over voorgaande edities, vooral PES 2014. Ik doel op bijvoorbeeld de speler die een pass moet ontvangen. Ik wil niet super cancel moeten doen om naar een bal toe te kunnen lopen. Zit ook nog in dit deel, vaste looplijnen, echt niet cool.
zie je wel ik had niet 1 potje van je moeten winnen met pes en dan heb ik niet over de 10 potjes die ik verloor van je.
Ff een intro van pes 4... Als je dan toch bepaalde dingen ziet... Dan zou je denken: wat je toen met een intro kon, kan je nu met next gen doen.
Europese Demo a.s. woensdag: Ik begrijp hieruit dat ze bij de Europese Demo het verkeerde knopje gebruikte om iets te bevestigen, dus niet de
Dat begrijp ik er niet uit, er staat dat de demo niet op de Europese stores verscheen i.v.m. een klein technisch probleem. Verder zeggen ze dat de verschillen tussen de demo's minimaal zullen zijn, maar dat het een stuk prettiger is dat je nu X i.p.v. A kunt gebruiken om een keuze te bevestigen. Dat was namelijk erg wennen bij de HK demo.
Ze schrijven x/a en daarmee bedoelen ze X voor de PS en A voor de Xbox om te bevestigen. Er werd dus aanvankelijk een andere knop gebruikt om te bevestigen, en ik weet dat dat in de Aziatische spellen dan de O is.
De PS4 versie heeft inderdaad ook de knoppen omgekeerd. Vanavond weer een aantal potten tegen een maat gespeeld. Is toch echt wel een lekker spel hoor. Niet perfect, maar prima gameplay en geen wedstrijd hetzelfde. Love it.
Dat is al jaren zo, ook bij Fifa trouwens. In de demo van 2015 ook nog nooit een vrije trap gehad in de buurt van de 16. In PES 2015 dus ook niet. Erg jammer.
Jij speelt toch ook de One/PS4 versie van FIFA15? Ik krijg daar regelmatig een vrije trap, vind ik ondanks de crappy AI juist een van de pluspunten.
Wel het zelfde spel gespeelt ? Ik krijg het toch regelmatig voor elkaar een strafschop of een vrije trap te versieren. Het uitlokken van een overtreding gaat prima.
Klopt. Ik had van de week ook dat ik net buiten de zestien werd neergelegd door de AI. Pirlo verzilverde dat buitenkansje met een prachtige geplaatste bal.
Bij fifa juist heel snel, gebruik je rechter pookje maar eens op het moment dat je de bal aan neemt, als er dan een verdediger bij staat en de bal afpakt is hij vaak te laat
Jazeker, maar ik heb zelden een vrije trap in de demo gehad. Ook in FIFA 2014 niet vaak. Meer dan in PES overigens, dat is echt heel nep gedaan
Komt dit spel 2 maanden na Fifa? Want dan ga ik misschien sowieso voor Fifa volgende week hoor... Al komt NBA ook, sjit