Ik leunde altijd zwaar op mijn flankspelers Reus en Robben voor de goals. Ben zelf een groot Bundesliga fan, dus heb de afgelopen 3 edities vrijwel alleen met Bundesliga teams gespeeld. Eigenlijk is er maar 1 goede spits in de Bundesliga na het vertrek van Gomez en dat is Lewandowski. Anders gewoon Olic, Ramos of Kiessling ofzo (Robben loopt altijd ruim 1:1 bij mij en de andere goals kwamen vaak uit de 2e lijn van KP Boateng, Kroos of Schweini).
Dit jaar wil ik me een keer gaan wagen aan de BPL. Ben in kick-off altijd zwaar gecharmeerd van Manchester City (geen fan van de club, wel van het team), dus mijn uiteindelijke doel wordt ook wel Aguero en/of Diego Costa met Toure op het middenveld. Er zijn echter zoveel goede spitsen in de Premier League. Om er een paar te noemen: Dzeko, Remy, Lukaku, Sturridge, Balotelli (is wel lui in Fifa), Falcao, Jovetic, Eto'o, Benteke, Diouf, Welbeck, Koné, Bony. Ga dus ook vrijwel zeker beginnen met 2 goede en goedkopere spitsen in een 4-4-2 of 4-1-2-1-2 opstelling. Als ik dan later Hazard/Schurrle en Sanchez/Navas kan betalen switch ik naar een 4-3-3 systeem.
Laatst bewerkt: 22 sep 2014