[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Ja dat heb ik nu, had hem eerst op Japans of Koreaans staan. Had een uurtje eerder gewezen :p

2. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Waarom reageer je op mijn 'onzin'? 9/10 van mijn posts gaan over UT, als ik dan eens een mooi momentje gister over Lampard wil delen hier dan moet dat kunnen vind ik.

Boeit het jou niet? Scroll er dan lekker langs.

Haha nice, kon ik dat maar.

Ik heb van Persie echt elke FUT Editie uitgebreid uitgeprobeerd en elk jaar van alles geprobeerd om een beetje succesvol te zijn met hem in de spits, maarja het lukte gewoon nooit.

Op Fifa vind ik hem echt een 'net niet' speler.

Hij heeft natuurlijk dat fenomenaal schot in z'n benen, maarja, probeer maar eens in scoringspositie met hem te komen, hij mist de kracht en het kopvermogen om als Targetman te spelen, maar wat het allemaal erger maakt is dat ie met zijn snelheid eigenlijk ook niks kan forceren op Fifa aangezien elke halve gare nu met CB's speelt met 80 pace en 90 strenght, en dan hou je om verdedigers te passeren alleen nog z'n 84 dribbling en 4 star skill moves over, maarja als het daarvan moet komen dan weetje dat er iets goed mis op fifa, want zo'n type speler is hij gewoon niet.

Nu is het type spits dat Van Persie is natuurlijk erg zeldzaam, maar ik vindt het altijd wel jammer dat zulke spelers niet helemaal lekker uit de verf komen op Fifa. Als je hem nou vergelijkt met de andere topspitsen, kunnen ze natuurlijk allemaal goed afmaken, maar daarnaast beheersen ze ook minstens 1 van de volgende 3 stats; Hoge Strenght/Hoge Pace/Hoge Heading. Van Persie bezit deze alle 3 eigenlijk niet maar is toch een topspits, alleen komt dat er in Fifa minder uit dan in het echt vind ik.

Dit jaar ga ik hem natuurlijk weer uittesten, maar ik verwacht eigenlijk niet dat het anders zal dan de voorgaande jaren.

3. Funkyommel050

Funkyommel050 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    of gewoon niet

4. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Fifa hier: 60euro
    Fifa USA: 60dollar

Verschil: +/- 15euro

5. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Fifa hier: 60euro
    Fifa USA: 60dollar

Verschil: +/- 15euro
    Dit zou wel heel chill zijn! Moet je hem dan ook daar hebben gekocht?

6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Same here, heb elke Fifa zeker 50 wedstrijden met hem gespeeld maar hij is gewoon niet geschikt voor FUT. Ik heb het zelfs geprobeerd met een top Bundesliga squad en dan Elia - van Persie - Robben voorin te hebben en met van der Vaart (die ik wel chill vind) erachter. Van Persie is gewoon net iets te dik en traag om écht gevaarlijk te zijn. Ondanks zijn hoge rating erg jammer dus.

7. bertan88

bertan88 No Pain! No Game!

Leuk Bevonden:
    2
    Via mijn US ps4 account is hij al gedownload (preload). Tijd loopt nu af wanneer ik hem kan spelen:D

8. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Wie worden jullie spitsen dan? ga dit jaar maar eens voor 1 team ipv constant geld verliezen op nieuwe teams en dan weer terug naar oude.

Zit zelf te twijfelen. Di Maria / Aguero is nu aantrekkelijke combo. En fabregas speel heerlijk in demo (vorif jaar amper gebruikt.) Maar wil eigenlijk ook wel eens Bale ofzo. Misschien maar niet constant switxhen of IF's kopen en voor Bale gaan

9. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tevez opgepikt voor 29k, zal hij nog gaan stijgen aankomende dagen/weken? lees die markt echt totaal niet dit jaar:p

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dit is niet toegestaan. Net als alle andere vormen van switchen van regio om bepaalde voordelen te krijgen. Dit heeft EA aangegeven, staat in de regels van Microsoft en hier zullen ze streng op zijn.

11. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Vorig jaar had ik hem met Eto'o ernaast en nasri erachter.
    Toch vrij succesvol, want de snelle spelers zorgen voor gaten in de verdediging waardoor RvP kon bijsluiter en binnen tikken.

12. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    EA heeft juist aangegeven dat ze dat prima vinden. Net zoals VPN gebruiken met origin.

13. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik leunde altijd zwaar op mijn flankspelers Reus en Robben voor de goals. Ben zelf een groot Bundesliga fan, dus heb de afgelopen 3 edities vrijwel alleen met Bundesliga teams gespeeld. Eigenlijk is er maar 1 goede spits in de Bundesliga na het vertrek van Gomez en dat is Lewandowski. Anders gewoon Olic, Ramos of Kiessling ofzo (Robben loopt altijd ruim 1:1 bij mij en de andere goals kwamen vaak uit de 2e lijn van KP Boateng, Kroos of Schweini).

Dit jaar wil ik me een keer gaan wagen aan de BPL. Ben in kick-off altijd zwaar gecharmeerd van Manchester City (geen fan van de club, wel van het team), dus mijn uiteindelijke doel wordt ook wel Aguero en/of Diego Costa met Toure op het middenveld. Er zijn echter zoveel goede spitsen in de Premier League. Om er een paar te noemen: Dzeko, Remy, Lukaku, Sturridge, Balotelli (is wel lui in Fifa), Falcao, Jovetic, Eto'o, Benteke, Diouf, Welbeck, Koné, Bony. Ga dus ook vrijwel zeker beginnen met 2 goede en goedkopere spitsen in een 4-4-2 of 4-1-2-1-2 opstelling. Als ik dan later Hazard/Schurrle en Sanchez/Navas kan betalen switch ik naar een 4-3-3 systeem.

Laatst bewerkt: 22 sep 2014
  14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444

Bron?

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Vraagje: neem je nou je UT en punten enzo mee naar fifa15?

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nope. Je krijgt wat gratis pakjes in FUT15 als je veel FUT14 gespeeld hebt, maar verder neem je niets mee. FIFA points (de FIFA-equivalent van Microsoft Points) neem je wel mee, maar coins en spelers niet.

17. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kan Fifa 15 nog niet spelen via hong kong. Dus denk dat het morgen ook niet wordt als je hem op US zet.

18. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Ben ik aan het zoeken. Was een linkje via reddit maar kan het niet meer vinden :+

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444

Dit komt namelijk van Microsoft en lijkt me redelijk duidelijk. Het verschillen van regio's om FIFA15 eerder te downloaden of goedkoper bepaalde dingen te kunnen kopen is dus verboden. Word je gepakt, ben je de spreekwoordelijke lul.

20. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ze doen er niet zoveel aan... Anders kon niemand een console uit de buitenland importeren, aangezien de marketplace van je land nog niet gerealeased was

Deel Deze Pagina