Weet niet of het gegarandeerd is. Ik kreeg hem gelijk ook van de Postmaster hoefde. Niks te decrypten ofzo. Mijn auto rifle maar geupdate. Bijna max attack nu. Heerlijk wapen. Heb ook een upgrade dat ik meer kogels heb. Ging van 26 naar 42. Best nice.
Klopt, maar ik vind het wel het beste van het spel. Al zegt dat niet veel. Breng wat meer balans, laat niet iedereen zn upgrades meenemen. Hoe kan je balans hebben met zoveel verschillende powers en andere variabelen
Nee speel heel veel games en kan me in de afgelopen 10 jaar dat ik met XBL begonnen ben geen MP herinneren die ik of slechter vond of minder leuk. Deze MP is voor mij echt het laagtepunt van een decade aan online gaming. Niks aan overdreven.
Gelukkig geldt dat niet voor iedereen als de netcode aangepast wordt, vind ik het echt super tof juist.
Weet niet of het alleen de netcode is. Maar goed dan blijft de slechte balans nog bestaan en is er nog steeds geen ranking systeem of iets. Als ze eens een MP maken met ranking en zonder classes/equipment. Al is het maar 1 gametype wat dat heeft. Dat gaat het met sprongen vooruit. En het verplichten om de MP te spelen voor bounties moeten ze er ook uit laten. Dat ik die gear dan niet kan kopen prima, maar verplichten om de MP te laten spelen voor exotic weapon bounties...
Dat is nou eenmaal het spel, het is geen cod360noscope. Als je de weg niet kan vinden in de MP wil niet zeggen dat het slecht is of dat er geen balans is, het is dan gewoon niet jou ding. Met zowel warlock, hunter als titan sta ik geregeld bovenaan van beide teams. Ook toen ik nog level 5 was met m'n titan en geque'd werd met lvl 27 ' s.
Ik stond net maar weer voor die grot te farmen,.. want voor de rest geen idee hoe ik betere gear zou moeten vinden (ik unlockte vanmiddag een nieuwe strike, dus ik helemaal blij, .. moet je lvl 28 voor zijn) .. Sta je daar met 5 man een beetje een half uur lang op 1 plek te schieten. ik vind het echt gaar dat er geen gegarandeerd progressie pad is behalve eindeloos grinden , want ik vind de gameplay echt heel vet. had net ook iets wat ik nog niet eerder gezien had, we stonden voor die grot , ineens staat er links onder in beeld 'The enemy is moving against each other' en het hele gebied stroomt vol met Hallowed Knights , Wizards, Revenants, Servitors en noem maar op was echt even leuk en hectisch, iedereen begon spontaan samen te werken en ze bleven ook echt wel 5 minuten spawnen maar dan is het voorbij, en ben je eigenlijk niks verder. Want je verdient er niks mee dat is eigenlijk het enige probleem wat ik met deze game heb. De dingen die leuk zijn om te doen leveren geen progressie op Dat en als ik een strike playlist doe krijg ik altijd dezelfde 2 strikes, het is OF Archon Knight, of Flayers.. Soms zelfs dezelfde strike 2 keer achter elkaar, dan kap ik er direct mee ik vind als ik eerlijk ben de MP ook aanvoelen als een iets minder gebalanceerde variant van Halo misschien heb ik de leuke mappen nog niet gezien maar ik ben ook nog niet echt weg van het map design
Het is dan ook mijn mening en ik neem aan dat ik niet overal "ik vind" voor hoef te zetten Verder twijfel ik wel of het alleen de netcode is. Postmortem melee kills van 2-3 seconde die ik soms maak lijken aan te duiden dat er meer aan de hand is. Mijn verbinding is het iig niet. Je kunt btw toch helemaal geen MP spelen op lvl5?
Del, kom morgen terug dan Queens wrath update/event schijnt gegarandeerd legendary loot te geven. Anyway, mijn tactiek is om de vanguard te ranken. Echt constant die bounties doen om zo level 2 te worden en mijn marks in te leveren voor schoenen en chest armor. Nu op naar rank 3 en meer marks om zo ook wapens te kunnen kopen. Je moet niet gaan looten
Ik vraag me ook af hoe de matchmaking voor MP precies werkt, want normaliter zie ik in de levels ontzettend veel nederlandse gamertags lopen, dus ik heb wel het idee dat ze hun best doen om op regio te matchmaken zodat de lag tot een minimum beperkt word maar in de MP heb ik dat idee veel minder morgen kan ik helaas niet , moet ik competitie poolen Is die queens wrath een daily ding of is die er donderdag ook nog? Ik ben qua vanguard rank iets over de helft voor lvl 3 geloof ik. Ik speel de MP eigenlijk amper dus moet vaak wachten tot er weer bounties zijn zit in de strike playlist volgens mij ook aan de max qua marks die ik kan verdienen voor deze week op welke dag van de week word dat gereset?
Ik heb vanmiddag ook die cave exploit gedaan, maar zelfs dan dropt er vrij weinig. Ik heb nu alleen maar rare armor met op elke piece +15 light. Ik kan dus alleen maar level up gaan door legendaries of exotics, maar die krijg ik niet. Het spelen van de game voelt nu een beetje nutteloos, en dat is jammer want ik vind het wel een heel tof spel.
ik kwam daar toevallig net aan . pfffff what da fuck dacht ik. nog nooit mee gemaakt daar .stond er midden in , wilde ook gaan farmen daar.
Dan kun je 2 wapens per 3 weken kopen. En ik meen dat de loot niet gegarandeerd een legendary is maar meer dezelfde loot als Nightfall waar als je een wapen/armor krijgt deze altijd legendary is. @Delphiki: die lvl28 strike is niet via matchmaking, dat is of solo of met vrienden.
idd verrassend moet ik zeggen leuker dan een beetje als een zombie voor die grot liggen knallen. had ook nog even bij die tempel op de maan gebrobeerd maar niks na 30min. knallen
Ja social in tower zie ik ook veel Nederlanders. MP aan de namen te zien amper. Misschien had dat de verbindingen ook iets geholpen?
Dat is vet idd, helemaal als je dan kan spawn rapen achterin bij het tunneltje ;-) Waar de public event is, heb daar 20 minuten lang met 5 man zitten spawn rapen.
Vraagje. Als ik een Faction cloak equip gaat mijn rep die ik haal naar die Faction. De marks die ik in PVE haal gaan dan nog steeds naar de Vanguard dan? Want voor die Faction heb je alleen Crucible marks nodig toch?
Alsnog beter toch ? Als je nog niks legendaries hebt, is dat prima gewoon. Ik vind dat gemiauw wat overdreven, want je kan altijd voor de crucible of vanguard legendaries gaan. Morgen met die Queen krijg je misschien wel gewoon je legendary gear Niks aan het handje dus @Hybrid Ja dat is alleen nog je vanguard marks