Ik zou altijd maar voorzichtig zijn met zulke uitspraken, met de UT markt weet je het maar nooit, zo onvoorspelbaar als wat.
Zo heeft ook iedereen weer zijn eigen mening en argumenten over wanneer de prijzen gaan stijgen, ben wel benieuwd naar jouwe
Wat is er zo speciaal aan deze site dan? Prijzen zijn aan de hoge kant en zie nergens iets speciaals, kan je hem net zo goed bij een top retailer als Mediamarkt halen voor 50 euries.
3 Fysieke allrounders is inderdaad het beste voor een BPL team, zeker als je 433 speelt, vorig jaar werkte Fernandinho-Yaya-Ramires altijd erg goed, dit jaar lijkt Oscar-Fernandinho-Ramires me erg nice, wellicht een tikje te aanvallend, maar met zo'n middenveld kan je wel constant druk houden op je tegenstander. Trouwens wel jammer dat Oscar zo lage defensive rating heeft, die jongen werkt altijd keihard en verdedigd altijd goed mee (ook de voornaamste reden dat ie de voorkeur kreeg boven Mata). Op het WK was ie ook een van de beste balafpakkers, als ik dan 50 standing tackle zie is dat toch wel jammer, geef hem op ze minst 65.
Laatst bewerkt: 22 sep 2014