Pffffff... echt. 5 Bounties gedaan. Krijg geen Exotic Bounty. 3 Legendaries. 1 Legendary Hunter Helm, een groene Titan helm en 1 Strange Coin. Deze game haat mij echt. Prima dat je dan grind/farmed/missies doet en engrams vind maar laat dan een Legendary ook een Legendary worden. Heb nu al best regelmatig een Legendary... word nooit wat. De tyfus zeg.
Wat ik al dacht idd. Zit te denken om een Faction rep te boosten. Omdat ik al bij Vanguard op 3 zit. Of is dat niet slim en komt er na 3 ook nog wat uiteindelijk?
Ik lever net 3 crucible bounties in en ga helemaal niks omgooi met mijn crucible rank. Hoe kan dat dan? Komt dat omdat ik een cape van de monarch ofzo om heb. Ik snap er helemaal niks van, hebben meer mensen dit? Ik kijk trouwens bij die crucible dealer onder die bounty verkoper om te kijken of ik al de lucht in ben. De beste manier om snel ranks omhoog te gaan is toch door bounties te doen en in te leveren?
Volgens mij hetzelfde als bij de cryptarch. Rank pakketjes bij de postmaster. Je kan nu wel gewoon een factie aanzetten en dan wat crucible later spelen die marks heb je veel sneller dan pve marks Dat wat je zegt klopt. Met een factie krijg je niet meer rank voor je crucible
Bedoel je met factie die Monarch? Zo ja, fuck dat. Waarom zou je die dan dragen? Kan ik dus beter een gewone cape om doen?
Ik heb via dr Bungie site een groep/clan aangemaakt, alleen ingame zie ik deze niet op mijn nameplate. Iemand een idee wat ik verkeerd doe/heb gedaan?
Oh mijn god het toppunt is zojuist bereikt! M'n vaste fireteam bestaat uit een hunter (ik), warlock en titan. Vandaag de hele middag die grind gedaan, de warlock krijgt een titan legendary, ik een krijg een warlock legendary en de titan krijgt een hunter legendary. Podverdrie wat heb ik daar nou aan? Ik wil niet een negative nancy zijn, maar dit slaat toch echt nergens op?
Well that's Destiny for ya in a nutshell. Ik kreeg warlock shit terwijl ik een hunter ben. Random as fuck.
Heb nu Monarch idd aangezet met een cloak. Gaat die rep daar lekker naartoe en ipv "nergens" bij de Vanguard.
hahaha en ik krijg een legendary sniper en shotgun uit blauwe engrams gisteren en vandaag een shotgun die in full auto geschoten kan worden nice
Hmmm ik ben nu level 20 en hoe level je je nu naar 21 en meer? Blijf maar op 20 hangen Heb het al door. Balkje onderaan het scherm is gewoon weg. Maar je level gaat wel omhoog
dit verzin je toch niet ik heb nu in 3 dagen tijd drie keer dezelfde sniper in elk 'smaakje' gekregen lekker hoor! Geef mij nu maar eeens een legendary fusion rifle en auto rifle
Ik ben een erg geduldig persoon, maar wth krijg ik in Gods naam geen Legendary crap. Ik loop de hele tijd maar rond met een klappertjes geweer en doe 40-50 damage.