Persoonlijk vind ik ze er heel erg cheapo uitzien, doe mij dan maar zo'n nieuwe 3DS. Al mag Nintendo er na mijn mening wel voor zorgen dan hun producten iets meer kwaliteit uitstralen.
Maar dit is wel crapheid puur sang zeg. Ik wil supergraag die nieuwe Pokemon zsm spelen, maar ik wacht toch echt op die nieuwe 3DS denk ik. Wanneer zou ie hier komen? Maart? Importeren is geen optie denk ik gezien alles region locked is?
In november komt hij uit in Australië. Dat is PAL en werkt als het goed is gewoon met Europese games. En @Nightbringer en @UpInSmoke0611, zeker proberen! De game loopt echt ongelooflijk smooth en de graphics zijn geweldig voor de 3DS.
Ik heb een vreemd probleem met Fantasy Life voor de 3DS, ik speel het spel op een 2DS. Alleen het touchscreen werkt echter, de 'normale knoppen' niet waardoor ik het spel niet kan spelen. Ik heb contact gehad met Nintendo, die hadden echter ook geen oplossing. Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn?
Kan iemand mij vertellen of ik met een 3DS XL gewoon in de zon kan spelen? Niet dat door de weerkaatsing ik niks zie op mijn beeldscherm?
New Nintendo 3DS is snelst verkopende aangepast stukje handheld http://www.n1ntendo.nl/article/4657...s-snelst-verkopende-aangepast-stukje-handheld