1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Fabregas lijkt me inderdaad ook baas, bijna net zo baas als Modric.. pff, wat moet die man fijn spelen.
    Het is zonde dat Oscar M/H heeft. Niet echt ideaal.

    Di Maria als CAM is wel lekker, vind ik. Heerlijke snelheid, pass en schot.

    [​IMG]

    *fap*
     
  2. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik vond falcao in 14 heel erg tegenvallen. Was een beetje traag in alles wat hij deed, alleen af en toe een goed schot of een onmogelijke kopbal. Ramsey heb ik op 15 in die 6 uur in mijn team gehad en vond ik ook heel erg tegenvallen. Dit kan zijn omdat ik nog aan 15 moest wennen, maar de eerste indruk was niet heel denderend
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Hahhaaaa, wat een bazen voorhoede! Ik zou Hazard er gewoon afhalen voor Schurrle, zoveel plezier aan beleefd in de vorige Fifa's. Hazard lijkt me net iets te klein en weinig value for money, net als Ribery dat altijd is. Di Maria is wel een echte aanwinst voor de BPL!
     
  4. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Heeft dat trucje met de Hong Kong locatie nog gewerkt? of is het gewoon wachten tot morgen?

    Ik heb het even zelf geprobeerd en bij mij werkte het niet
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2014
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hazard viel mij vorig jaar ook tegen. Leuke vorhoede maar tis alleen maar pace. Hou zelf van wat meer afwisseling.

    Net nog even Demo gespeeld Costa speelt echt lekker!
     
  6. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Costa is echt een fantastische speler in Fifa. Zo sterk, nog sterker dan Zlatan :eek:
     
  7. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je een Premier League spits nodig hebt moet je absoluut gaan voor Loic Remy. Relatief goedkoop (17.000) en heeft een fantastische versnelling en is dodelijk met zijn schot. Aanrader voor iedereen. In mijn ogen is dit dé Ibarbo van FUT15.
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Remy heb ik in de vorige Fifa's wel veel mee gespeeld, maar ik hoop écht dat pace in Fifa 15 iets minder belangrijk is. 17k is wel echt extreem veel overigens, in Fifa 13/14 was hij minder dan 5k (heb mijn meeste FUT coins toen aan hem verdiend).
     
  9. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Pace is minder belangrijk, maar het totaalplaatje (fysiek) is nog steeds belangrijk. Spelers zoals Benteke, Sturridge, Remy, Mame Biram Diouf (!) Adrian Rámos en ga zo maar door. Lekkerste formatie is trouwens 4-1-2-1-2 met een smalle ruit waarvan je CVM en beide CM's fysieke beesten moeten zijn. Elk duel op het middenveld win je.
     
  10. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Dit hangt echt alleen maar van je speelstijl af... Men klampte in 14 ook alleen maar vast aan 41212. Ik had er helemaal niks mee en speelde div 1 met 433-(1/4/5). Als je juist bent van het snel rondpassen en combinatie voetbal heb je niets aan die grote lompe spelers
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nog 3 daagjes! Ben erg benieuwd. Dit is de eerste keer dat ik FUT zal gaan doen. Ik zal wel echt sucke in het begin:D
     
  12. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    De USA store versie is speelbaar!! Daar gaan we!
     
  13. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Die starters cup is wel heel easy :p sta de 1ste helft al met 11-0 voor. 2de helft maar ff koffie zetten dan :+
     
  14. Oz_1991

    Oz_1991 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij niet helaas... Dan maar wachten tot donderdag :p
     
  15. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Pff haha ik heb 3 keer verloren nu seasons. Misschien ook maar ff toernooi starten, kom echt alleen maar tegen zieke teams

    edit:/ nevermind.. Offline
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2014
  16. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Mensen die al spelen? Hoe speelt het? Nog opvallende zaken in UT?
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Hoe werkt dat speler verhuren nou? Kan je gewoon een speler voor 5 wedstrijden voor een x bedrag verhuren, en dan kun jij hem de eerste 5 wedstrijden niet gebruiken en je mattie wel?
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Kan je ook verhuren? Volgens mij kan je alleen bepaalde spelers huren uit de EA Catalogue voor een bepaald aantal EA Punten. Bijvoorbeeld Bale voor 4 wedstrijden als je (hoger dan) level 32 bent in de catalogue.
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ja zou ook goed kunnen hoor. EA liep alleen nog al te koop met 'je kan spelers huren', dus ik dacht dat dat tussen spelers onderling was. Ik dacht dat dat het alternatief was op dat je spelers niet meer kunt traden.

    Als het uit de catalogus is zou gewoon ruk zijn. Moet op de PS4 weer op lvl 0 beginnen en ben op de X1 na 3 jaar volop spelen nog maar lvl 60.
     
  20. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61

Deel Deze Pagina