1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee, Yellow zegt hij weer is terug gevallen en dat het allemaal geen zin heeft gehad. Maar hij is wel degelijk 'genezen' maar kan er simpelweg nog steeds niet mee leven. Vandaar de zin; "living as a monster, or dying as a good man".
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    raar, dat had ik er nog nooit uitgehaald

    hij kiest dus bewust voor een lobotomie door terwijl hij andrew is net te doen alsof hij teddy is?

    dat is eigenlijk nog akeliger :+
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Daar komt het op neer ja.
     
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Hmm, ik dacht dat het anders zat. Te lang geleden om er zeker van te zijn, dus ik neem het van jullie aan. :thumbs:
     
  5. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Edge of Tomorrow was tof :cool:.
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Vond hem ook wel lachen! Na een half uurtje dacht ik echt WTF!?
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Chef gezien, echt een heerlijke film!

    Super feelgood en de passie voor eten straalt ervan af. Verder een leuke cast en prima verhaaltje. Film doet gewoon precies wat 'ie moet doen. Onverwacht een van mijn favorieten dit jaar.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als je het dan ook nog even uitlegt, want in wezen klopt het wel wat ik zeg over Leo zijn personage.
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Leo's personage is genezen, hij heeft eindelijk ingezien wat hij heeft gedaan maar wil zo niet verder leven dus doet hij alsof hij weer terug bij af. Dit zorgt ervoor dat hij alsnog een lobotomie krijgt waardoor hij het allemaal vergeten is en niet verder hoeft te leven als een 'monster'
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    50-50 zeg maar. Aan de ene kant genezen, aan de andere kant niet kunnen leven met zijn geweten en dus naar zijn mening niet echt helemaal genezen. Als je kunt leven met dat geweten zou ik het genezen kunnen beschouwen, want je vergeeft het jezelf namelijk. Hij kan dat niet en kiest dus voor die hersenbehandeling. Je post is duidelijk, dus ongeveer halverwege de film begon de twist een beetje duidelijk te worden. Het moment waarop hij in die vuurtoren staat geneest hij, maar realiseert zich wat hij gedaan heeft. Makkelijker dan Vanilla Sky, die snap ik nog steeds niet. :p
     
  11. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Coherence: een aardige B-film die je aan het nadenken zet. Eigenlijk moet je niet opzoeken waar de film over gaat, maar gewoon een kansje geven. Zat een paar momenten met kippenvel te kijken. Steekt nergens bovenuit, maar is het zeker waard om eens te kijken! 7/10

    Frank: ongelofelijk vage film over een niet getalenteerde toetsenist die per ongeluk in een bandje komt met een stelletje mental patients. Waaronder Michael Fassbender (Frank) die heel de film niet te zien is behalve met een gigantisch poppenhoofd. Aardig stijltje, maar als film doet het zich tekort. 5/10

    Edge of Tomorrow: nu vind ik het idee in dit soort films altijd al interessant. Source Code vond ik bijvoorbeeld ook fantastisch en dat was nu niet anders. Geweldige film, doet niks nieuws, maar alles is top notch. Actie, special effects, niet al teveel plotholes, vette aliens, Tom Cruise deed weer eens normaal etc. Genoten! 9/10
     
    Yellow 13, Dyonko en AnubisNefer vinden dit leuk.
  12. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Punch-Drunk Love was euhhh ja, .... geweldig maar ook de vreemdste romcom die ik ooit gezien heb. Het gebruik van muziek en geluid in die film is wel echt geniaal! En ik wist niet dat Sandler ook een andere typetje kon spelen.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zo meteen Jurassic Park II maar weer eens zien, morgen of vannacht nog, Jurassic Park III er achter aan. Daarna heb ik nog Mortal Instruments en I am Number Four in de planning staan. Laatste twee nog niet gezien. Benieuwd! Jurassic II en III ook alleen maar om me een beetje op de volgende film voor te bereiden.
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Meer mensen vandaag DWDD gezien waarin reklame gemaakt werd voor Bloedlink? Van de regisseur van Alles is Liefde, waar destijds al veel reklame voor gemaakt werd in DWDD omdat VARA het produceerde, en nu produceert BNN het, die samen is gegaan met de VARA, vandaar ook nu gratis reklame in DWDD.. Anyway, de film is dus een 1 op 1 kopie van The disappearance of Alice Creed (wat wel een goede film is), maar dan met een stereotiepe Tygo Gernandt als de bad guy.. Volgens mij is de originele regisseur J Blakeson ook niet echt blij met de remake, op de vraag of hij er wat te maken had hij alleen "No." te zeggen :)
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Haha dit is regelrecht een kopie na het zien van de trailer. :lol:
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Werd het gister bij DWDD niet een originele film genoemd? :+
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb gisteren 28 Days Later gezien, maar één ding snapte ik niet helemaal: waarom wachtten de militairen met het benaderen van de groep totdat Hank infected was? Het was misschien in hun voordeel dat er één man minder was t.o.v. de vrouwen, maar ze hadden op zich niet kunnen weten dat hij infected zou worden.
     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Edge of Tomorrow gezien. Toffe film! Alleen dat einde verpest het dan weer zo voor mij...

    Forgetting Sarah Marshall. Denk vierde keer dat ik hem zie en ga nog iedere keer weer stuk. Oh en Mila Kunis in deze film <3
     
  20. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Dit weekend eindelijk American Hustle gezien, zet de sfeer mooi weer en is een leuke film, maar het einde, jezus wat teleurstellend..

    Gister Enter the Void gekeken, wow.

     

Deel Deze Pagina