Met een witte krijg je 5 rep en groene 10 rep en bij elke level upgrade na level 5 krijg je een reward zak met kans op legendary's. En complete de nightfall weekly ook elke dinsdag waarvan je een 25% xp buff krijgt die ook geldt voor die rep voor de hele week. Hoeveel uur ik speel? Te veel.. Spoiler 10 a 11u gemiddeld per dag sinds de release
Vind het drama. Die supers slaat ook nergens op. Hoort gewoon niet in een MP thuis. Iedere keer voel je je genaaid. En dat is niet goed. Gelukkig nu redelijk snel 20 headshots gemaakt met de handcannon. Kan ik weer even lekker PVE spelen.
Met een scout rifle 20 headshots, jezus wat een kut bounty. Heb al een paar keer mijn controller bijna kapot gegooid .
Jeej weer een chest armor... Edit: Lees net dat je vandaag alleen chest en helm kan halen. Leuk dat ze dat ook vertellen..
6 keer gedaan, 6 keer kreeg niemand iets anders dan chest en headpiece van de Queen's Reward, neem dus aan dat ze enkel die geeft...wel super nice voor de Ascended Shards
Wie wil mij op de ps4 even door die tweede queen missie heen helpen? Eerste lukte nog wel in mn eentje maar 2e is lastig Never mind, ik stelde me aan Voeg me maar toe Delphiki_NL Ben nu ook in mn eentje bezig
Zo. M'n Legendary helm en chestpiece. Hopelijk heeft Xür wat leuks vrijdag. Vind het event maar tam. Had gehoopt op de Reef te kunnen spelen. Heel even die 200 headshots gedaan en kreeg twee Legendaries. Uiteraard kwam daar weer geen sodemieter uit Daarna even PvP gedaan. Ging aardig maar die beloningen als je bovenaan staat zijn matig. Kreeg 2x niks en daarna een groene item.. Zag trouwens dat er een Raid Playlist is ineens? Die wil ik best is proberen. Ben level 25 dus kan wel mee.
Ik heb alleen nog maar een helm, 2 in mn eentje gedaan en daarna nog 2 keer dezelfde met Mallakai en Conscience. 3 keer een helm en de laatste keer gewoon helemaal niks! Donderdag maar weer proberen Moet zeggen dat t met zien 3en wel echt erg simpel gaat, schaalt de moeilijkheid niet mee met t aantal spelers?
Ik speel met de Warlock maar voor de Titan heb ik nu al een Legendary helm en chestpiece...dus ik weet welke class ik hierna ga nemen Wil sowieso even een 2de class maken nu, weer even normaal levelen want het gokken op de juiste armour wordt soms redelijk irritant. Vrijdag maar even wat strange coins verpatsen, heb er nu 20 van ofzo, mote of light 25. Dat krijg je ervan als je nooit Legendary spul uit je engrams haalt