1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

  1. Airborne Ruben

    Airborne Ruben Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe! ?
     
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Jeej, mijn eerste overwinning online! Kwam omdat ie de 2de helft afk ging :')
     
  4. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Mijn Fifa 15 voor Xbox One krijg ik morgen binnen
    net bericht gehad van bartsmit met de track en tracé code en er staat woensdag 24 sep. tussen half 1 en 3 :+
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2014
  5. King_Wouter

    King_Wouter Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb altijd m'n one op US gehad. Nu had ik FIFA al geïnstalleerd via de US ea access (die trial dus) en toen ik de pre order code liet scannen door m'n xbox one stond er iets van "congratulations you just bought FIFA 15" of iets in die richting. En hoppa de trial was veranderd in de full version. Mij hoor je niet klagen haha!
     
  6. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Heb er nu een dag opzitten met de volledige versie van FIFA 15 en moet zeggen dat de sfeer erg goed is, het rondspelen van de bal voelt levendig en de spelers reageren leuk op elkaar. Het speelt vloeiend weg...... totdat we over de verdediging gaan praten. De verdediging in deze FIFA is ondermaats, 1 op 1 kan je bijna niet verdedigen omdat je verdediger de bal uit de voeten van de aanvaller wilt tikken en daardoor zijn balans en snelheid verliest. Pace blijft te belangrijk en er vallen teveel gaten in de verdediging. Je verdedigers botsen op elkaar, veelal chaos in het doelgebied bij corners en uitverdedigen lijken ze ook niet te kunnen. Bij paniek situaties rennen ze als blinde paarden op de bal af waardoor ze struikelen en als je pech heb en er een aanvaller in de buurt is kan je nog een penalty tegen krijgen ook. Alleen maar omdat 2 spelers van mij tegen elkaar oplopen en de aanvaller seconden later over het hoopje verdedigers valt. De balcontrole is ook niet al te best, zelf bij de baltovenaars duurt het soms 3 - 4 seconden voordat ze een bal onder controle hebben. De keepers zijn niet zo goed als EA leek te beweren maar dat hebben bepaalde youtubers al aangetoond. Oh, en verwacht veel op de paal te schieten...nog meer dan bij FIFA 14.

    Gelukkig zijn er ook verbeteringen, de crosses komen niet standaard aan bij een aanvaller, de lob pass is lastiger uit te voeren. Je vleugelverdedigers voeren eindelijk hun taken uit en de bal overspelen is lastiger waardoor de lange steekballen een makkelijke prooi zijn voor de verdediger. Lange afstands schoten en normale schoten op doel zijn minder doelgericht waardoor er minder zwabberballen van een speler met 60 shot het doel in gaan.

    Al met al is het een leuke game voor solo play, om leuk online te spelen moet er het een en ander gepatched worden.

    En nee, ik ben geen matige FIFA speler. :whistle:
     
  7. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Fifa fucking 15 en het duurt nog steeds een halfuur voordat er voor buitenspel wordt gefloten godjezus.
    En maken ze die inworpen zo mooi dat je gelijk door kan. Moet je 2/3 cutscenes skippen bij hoekschoppen, vrijetappen en doeltrappen WTF!
    Gaat zo sloom allemaal terwijl het spel echt op standje redbull staat :+
     
  8. Reno90

    Reno90 New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen krijg ik mijn xbox one binnen. Als ik dan mijn xbox op us zet, kan ik dan met een creditcard ook spellen in dollars kopen?
     
  9. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik heb FIFA 15 sinds gisteren, US PS Store, en ik moet zeggen dat ik me erg vermaak met de game. Nu speel ik alleen offline, carrière, en heb ik al heel wat leuke momenten meegemaakt. Verdedigen is inderdaad een ramp. Nu is dit niet erg als je bv de Vrij en Martins Indi als laatste mannen hebt staan ;) maar als je veel geld hebt betaald voor Hummels en Danté dan is het af en toe heel irritant. Ik speel trouwens met Arsenal.
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik ga de game uiteindelijk ook wel halen, maar ik erger me wel kapot aan de A.I. Ik vind het altijd zo vreemd dat ik daar nergens iets over lees in reviews, aangezien dit het allerbelangrijkste aspect is van een spel en niet de graphics, licenties, etc. Dat is extra...

    Het is zo zonde dat die gasten in Canada gewoon niet weten hoe een potje voetbal wordt gespeeld. Dat maakt deze game geen realistische game, maar gewoon een voetbalspelletje wat er toevallig leuk uitziet. Ik snap wel dat veel mensen weer naar PES neigen dit jaar (waaronder ikzelf).

    Als de AI de bal gewoon rustig had rondgespeeld en echt openingen had gezocht, dan had het veel meer op voetbal geleken. Nu nemen ze de aftrap en rennen ze direct naar voren. Nepheid eerste klas. Ze kappen, kappen nog een keer, dan rennen ze terug, kappen ze weer en pas na 5 seconden passen ze naar hun medespeler. Dat had al na 1 seconden gekund.

    Ook speelt de AI vrijwel nooit een balletje terug (bijv. naar de keeper) en als je dan pressie geeft, rossen ze de bal over de zijlijn. Het is gewoon zwaar irritant om te verdedigen op die manier en je eigen verdedigers lopen soms ook als een kip zonder kop een richting op, waardoor de spits van de AI vrij komt te staan in de 16 meter.

    Nee, wat AI betreft is FIFA al jaren een hele slechte game. PES is en blijft koning op het gebied van AI. Wat zou het toch vet zijn als 2K Sports zich eens op een voetbalgame zou storten. Ik denk dat zowel EA als Konami daar veel beter van zou worden.
     
  11. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ergernis is toch wel het commentaar. Er is wel wat nieuws maar het meeste wat ik nu heb gehoord komt regelrecht uit FIFA 14. Erg jammer.
     
  12. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    zou die niet vandaag al ergens te scoren zijn? ik mis het fifa gespot topic. in welke winkel zou je de meeste kans hebben?
     
  13. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48

    Ik krijg mijn fifa 15 van Bart Smit vandaag binnen misschien dat je daar eens moet kijken of bij de mediamarkt
     
  14. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    ik zou je track and trace code even checken , tnt heeft de statuts veranderd naar bezorgdatum 25-09-2014
     
  15. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Nee staat nog steeds 24 sep. tussen half 1 en 3


    Edit :
    Ja je hebt gelijk zojuist door PostNL de levering veranderd naar 25 sep
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2014
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Op Nederlands staan zeker? Altijd Engels commentaar nemen. Zóveel beter.
     
  17. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Nope gewoon Engels commentaar. Nederlands commentaar ga ik nog niet aan beginnen.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vind het Engels commentaar toch echt stukken verbeterd hoor. Ook wanneer je Career Mode doet krijg je onder de wedstrijd ook de tussenstanden te horen van andere wedstrijden. Weet niet of dit in FIFA 14 ook al zat, maar ik vind het wel cool. En veel nieuwe discussies over de prestaties van de spelers op het WK etc.
     
  19. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    In de Early Access versie kon je ook voor Russisch en Mexicaans commentaar kiezen.. Zelf nog niet geprobeerd maar denk dat ik het gepassioneerde Mexicaans commentaar best wel kan waarderen
     
  20. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Uit welke talen/commentaar kan je kiezen in de US Store versie van de game?
     

Deel Deze Pagina