FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

1. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Mijn Forza werkt niet ? Als ik hem opstart zegt die dat er een fout in de installatie zit ofzo.

Ben bang dat die opnieuw geinstalleerd moet worden

2. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
  3. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Nou alles geprobeerd, opstarten in offline. Reset even alles uitgezet maar niets lijkt te werken.

Hij is nu opnieuw aan het installeren zat niets anders op. Raar dit maar ben er vanavond dus niet bij.

4. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Dammit daar gaat team den swaerten swaen

5. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Verdorie, m'n etentje gaat uitlopen vrees ik. Grote kans dat ik het niet haal om op tijd voor de kwalificatie te zijn :mad:

6. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Ff bakkie koffie doen en dan gas erop... :)

7. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik ben 5 minuutjes later!

8. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Kan niet joinen...... Zucht.
    Zit de lobby vol ofzo?
    Kan iemand nog een keer een ivite sturen?

9. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Reboot dan maar weer :'-(

10. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Zeker niet vol.

11. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Ik zit er in, nu maar weer hopen dat ik iedereen hoor.

12. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Leuke kwalificatie, 3 duizendste op freaky en 4e geworden.
    Leuke eerste heat, kon goed meekomen en de strijd aan gaan met flavour en loyal 5e geworden net voor flavour :)
    Heat 2, druk druk druk... kon toch goed uit de ellende blijven totdat ik vast achter denvan(had een beetje lag) en etro zat... die knalde tegen elkaar bij de hairpin en ik raakte daardoor etro en toen was het loyal die mij denk ik? niet kon ontwijken (zelf ook in gevecht was volgens mij) en toen ging ik links de muur in... had wel langzaam naar de pits kunnen rijden, maar dat ging zo traag dat het geen zin had. Jammer van heat 2... misschien dat er daar nog naar gekeken kan worden wat er mis ging (heb geen replay). Geen lag in ieder geval!!

13. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28

Zoiets was het vandaag.
    Voelde me totaal niet thuis op de baan.

lawaai en f1freaky vinden dit leuk.
  14. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Prima avond gehad. Kwali 9e meen ik. Heat 1 ging best lekker eigenlijk. Van de slechte avond van denvan kunnen profiteren en 8e geworden. Heat 2 leek op een topper af te stevenen voor team Grasser, maar ondergetekende kon helaas een crash tussen ik meen iced en loyall niet ontwijken, waardoor ik 3 plekken verloor en met volle bak schade naar de pits moest. Wat me wel opviel in heat 2 was dat ik dacht aragnite klaagde over stootkussen. Ik herken dat wel. Met alle respect voor de fastboys.... wij rijden er ook nog!! Harmonica is vaak genoeg genoemd. Houd er rekening mee. Ik houd iig de boel zo veel mogelijk potdicht. En als ik dan net een zetje krijg en net bij mn exit de baan afga door dat zetje en gewoon volgas door kan blijven rijden, krijg je mn plek dus simpelweg niet. Diegene achter me had namelijk ook dat zetje niet hoeven geven :)

En dat geleuter na de finish is ook al vaak de revue gepasseerd ;-). En gevloek ..... man man man..... Een keer kan best, maar you get the picture.

Oat moarn!

15. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik kon er helaas niet bij zijn vanavond, morgenochtend tentamen. Maar ik hoorde dat het team goed van zich heeft laten horen ;)

In het individuele klassement worden de twee slechts resultaten weggestreept, hoe zit dat bij het teamklassement eigenlijk? Worden daar ook resultaten weggestreept en dan de twee slechtste totale resultaten (van alle coureurs samen per race), of kan dan ook bij 1 race de 0 punten van de ene coureur niet tellen voor het teamklassement, en de 40 van een andere coureur wel?

16. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Bij teams klassement worden ook de 2 slechtste teamsresultaten geschrapt. Dus je kan daar niet combineren.

averagegamer vindt dit leuk.
  17. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ja ik moet de replay ook nog ff bekijken. Volgens mij was het te druk in die bocht en gingen wij drie auto's breed de bocht door.
    Ik zag dat jij begon te glijden en ik dacht ik kies links erlangs. Maar dat was achteraf een verkeerde keus van mij. Jij gleed/slipte door naar links en kwam dwars voor mij te staan.
    Kon jou toen niet meer ontwijken.
    Alleen jammer dat ik de aansluiting met de kopgroep kwijt was. Kon pas in het laatste gedeelte van heat 2 nog wat knokken.
    Ik heb 2 leuke heats gehad en een goeie quali.
    Heat 2 was ondanks de de aanrijdingen toch erg leuk.
    Ik had geen last van LAG en ook reageerde het stuur (de FFB en rumble) alle twee heats konstant.
    Leuke race-avond.
    Ik hoop dat we morgenavond, woensdag ook nog ff lekker kunnen rijden.

Volgende week die ROT-baan Long beach.

18. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Tja....wat zal ik is vertellen over gisteren...
    Kwalificatie viel tegen....bij bocht 12/13 was ik soms net ge scherp dat hij dirty werd...daar baalde ik enorm van want zat in de richting van 2.15.4/5/6 maar 5e plek kon ik uiteindelijk wel mee leven.
    Heat 1 een goede rollende start, had bijna 2 man gepakt in de eerste bocht, maar was iets te voorzichtig in de 1e bocht, waardoor ik even plek verloor aan Flavour maar de bocht daarna zat ik voor hem....
    Flavour haalde mij later in na foutje van mij. Kon hem op het rechte stuk inhalen na een lekker duel...
    Door foutje van Lawaai schoof ik door naar plek 4 en kon ik jacht maken op me oude teammaatje van de V8 Supercars...
    Tijdje achter hem gezeten. Ronde 6 ging Loyall pitten waardoor ik een lekkere hotlap kon neerzetten en kwam na mijn verplichte pitstop uit op P3 waar ik uiteindelijk ook zou eindigen achter de snelste gasten van het veld; ColdzeroNL en AZT B Tender, top gereden jongens!

Heat 2 was een beetje chaos. Kon veel profiteren van mensen die spinden of zich verremden in een duel. Beginfase helaas Aragnite 2x getoucheerd...sorry, was niet me bedoeling, onder het hotel trapte iedereen volgens mij ff flink hun rem in...dat was het minpunt van heat 2...
    Nadat Flavour en Denvan doorschoten bij het aanremmen lag ik op de 2e plek. Ik mocht toen jacht gaan maken op de Lamborghini van Ron D Core...Uitkomen bocht na hotel haalde ik hem in en kon ik gaan hotlappen tot aan me verplichte pitstop...
    Na mijn pitstop had ik een goeie outlap maar vanaf ronde 8 kreeg ik opeens heel veel moeite om hem onder controle te houden. Raakte bij uitkomen bocht 3 nog even in de slip, raakte de vangrail behoorlijk, maar geen schade gelukkig...
    Zag AZT B Tender steeds dichterbij komen door kleine foutjes van me eigen...maar kon hem gelukkig nog voorblijven met een gat van denk 3 seconden...
    Me eerste overwinning op Forza 5 sneller binnen dan verwacht, wel is waar door wat geluk, maar die tellen ook...
    Zware laatste heat op de lastige baan....
    Hopelijk kan ik ook meerijden op Long Beach

19. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Gisteren beter resultaat geboekt als de afgelopen weken.
    Kwali helaas steeds dirty anders was ik nog een plekje of 2 opgeschoven.
    Heat 1: Geen slechte start maar door een tik van Etro(?) met de neus de verkeerde kant op en dus vanuit een flinke achterstand terug moeten komen. In ronde 3 viel m'n geluid uit, dit maakte het rijden erg lastig, er waren momenten dat ik riep "Etro links van je" waarop ik hem zomaar weer voor me zag verdwijnen. Oorzaak, 200m in de toerenbegrenzer :x Na een aantal rondes puur oop gevoel gaan rijden/cruisen en Etro wel nog in kunnen halen, helaas was de race net te kort om Aragnite ook nog te pakken.
    Heat 2: Goede start, snel naar P1 en uit de problemen kunnen blijven. Redelijk makkelijk m'n rondes kunnen rijden en na de pitstop op P4 terecht gekomen. Helaas nog 2 snelle jelle's voorbij moeten laten gaan en eventjes met zweet op m'n rug gezeten toen ik de melding kreeg dat m'n batterijen bijna leeg waren.
    Uiteindelijk resultaat P6, ik was m'n team dit schuldig na wat teleurstellende race's afgelopen weken en hoop dat ik de rest van het seizoen mooie resultaten kan blijven behalen.

Forza GRT!!!! :)

20. Aragnite

Aragnite XBWRacing!!

Leuk Bevonden:
    25
    Fijne 'lag vrije' avond gehad. Qualli was naar verwachting rampzalig, kreeg de wagen niet in een hotlap. heat 1 alleen in 't begin een in de melee gezeten met ron en etro. verder een schadevrije en eenzame race gereden tot mijn pit. na de pitstop alleen maar sloppy laps. ik zag in mijn spiegel Ron elke ronde dichterbij komen. 2 laps meer en hij had me zeker gepakt. gelukkig de checkered flag..

heat 2 was een ellendige eerste 2 laps. veel tikken gehad, sommige zonder schade andere met schade of compleet controle kwijt van de kar. meeste waren race incidenten als ik terugkijk, sommige zijn gewoon pure lompigheid omdat er een blauw stickertje op mn bumper zit denk ik :p moest al vroeg pitten ivm schade en trekkende auto, hierdoor helaas weer een eenzame race. in the end nog de plek van etro af kunnen pakken. snapte er niks van totdat ik vandaag hoorde van lawaai dat er probs waren met de pedalen ofzo en hij noodgedwongen naar controller toe moest. Dikke respect voor mijn collega AM Ron voor een Übervette race en postitie! repect vanuit het AM kamp voor je dikke positie!! dit zijn de mooie races!! kudo's

@Etro, blijf de rest van 't seizoen ook maar met controller rijden :p

kweet niet of 't werkt:
    twitch heat 1

twitch heat 2

Deel Deze Pagina