Ik zoek 2 personen voor de weekly heroic. Ik heb hem nodig voor mijn exotic weapon. Graag level 24+ mensen, ik zelf ben nu nog 26, maar hik tegen de 27 aan. Vanaf 14.00 ben ik beschikbaar tot een uur of 18.00. Voeg me toe! IceDFire @ Xbox One
iemand die vandaag de hele dag destiny wil spelen strikes multiplayer whatever? ben lvl 24 psn is Japyoo
Niemand? Ik heb me een weg naar Pogoth gesoloed, maar dat zie ik niet gebeuren in mijn eentje (heb nog geen poging gedaan ). Je kunt er iig zo bij in springen!
Iemand vanavond online en zin om die nieuwe bountys te complete? Kheb heb nu 1 missie staan en hen wel zin om die op hard te spelen. Voeg maar toe: PrutsterNL Ben nu online En pm sturen anders zie ik het niet
Ga nu de Weekly Heroic doen ben alleen maar is het laatste voor de Exotic Bounty die ik net kreeg , je bent welkom om te joinen PSN: MoistGeorge Klaar, tijd om de Invectus Shotgun op te halen
Ik zoek voor aankomend weekend.. Een team om de raid in te gaan of strikes te halen op de xbox one.Ik ben lvl 27 en een warlock! Wie o wie wil mij helpen...?? Voeg me toe : Bulletproof010
Wil vandaag graag de weekly doen! Level 26 hunter. Xbox one: Robbdie Als je wil helpen hoor ik het graag, ben net solo bij de de boss gekomen maar dat is geen doen in je eentje door dat scherm om hem heen.