[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Dat kan hij toch vragen?
     
  2. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik ervaar het precies hetzelfde. Ik heb gewoon geen behoefte om te winnen van vreemden. Verder ben ik wel benieuwd naar de career mode in FIFA. Ik heb de laatste jaren in PES wel een beetje het gevoel dat mijn spelers haast niet ontwikkelen. Ik moet zeg maar met mijn rechtsback 10 keer scoren om hem te laten ontwikkelen. Bij FIFA gaat het te snel maar is er in ieder geval ontwikkeling.
     
  3. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaak gooit de Media Markt hem al eerder in de winkel. Ik vroeg mij af of dat misschien het geval was. Kom er elke dag langs en vroeg mij af of iemand hem al gespot had. Het is toch niet verboden om over winkels te praten die hem eerder verkopen toch?
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nee hoor helemaal niet, ik wist ondanks het vraagtekentje niet of het een mededeling of vraag was ;)
     
    BUZZA vindt dit leuk.
  5. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    [​IMG]

    Ik kan me niet meer herinneren, dat ik zo vaak richting doel heb geschoten in Fifa online
     
  6. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Wat zijn leuke spelers om te kopen? Normaal gebruik ik altijd de database van Fifanatic, maar die is nog niet beschikbaar.

    Ik ben een carriere begonnen met Southhampton en heb 10mln te besteden. Eigenlijk op zoek naar een leuke CAM..

    Vind het trouwens best jammer dat Evert en Youri niet in de US versie van de game zitten.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik vond het bij de laatste FIFA juist erg wisselend: Ik had Depay gewoon iedere wedstrijd als linker spits, scoorde ongeveer 25 goals per seizoen, speelde verder ook heerlijk, was in topvorm en happy, maar er kwam nauwelijks een +1 of +2 bij. Terwijl andere jonge spelers die stelselmatig op de bank zaten juist wel weer groeiden. Beetje apart en ook irritant.
     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Zal straks eens kijken, kom er ook elke dag langs (Groningen).
     
    BUZZA vindt dit leuk.
  9. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah dat is irritant ja. Vorig jaar heb ik meer de ML van PES gedaan en het jaar daarvoor juist meer de Career mode van FIFA13. In PES was het heel erg random (vorig jaar) en in FIFA 13 groeide iedereen zo.
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Nederlands commentaar in fifa is toch niet om aan te horen man. Zo slecht

    Ze moeten gewoon Sierdje het commentaar laten doen :9
     
  11. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Poeh kan niet meer wachten hoor. Vanavond nacht release en dan gelijk los!
     
  12. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoeveel gewonnen? Heerlijk dat je nu iemand compleet kan domineren. :)
     
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Welke winkel heeft een nacht release? Media Markt ook toevallig?
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Real v Real, yep, that's Fifa. :p
     
  15. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Je kan Tadic op CAM zetten. Misschien kan je Quinteiro van FC Porto halen?
     
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Het is toch wel lachwekkend dat er elk jaar een andere spelsnelheid is. Je zou zeggen dat je met een basis begint en van daaruit elk jaar verbeteringen wilt toepassen, maar er zit totaal geen lijn in. Ze hebben volgens mij zelf geen idee wat ze willen.
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Waarschijnlijk hebben ze flink wat kritiek te verduren gehad op FIFA 14, waar de spelsnelheid veeeeeel te traag was.
    Real vs. Barca leek wel Dordrecht tegen Cambuur in FIFA 14.
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    En dit jaar gaat er enorm veel geklaagd worden over de hoge snelheid en dan krijgen we weer een langzame op fysiek gerichte FIFA 16.
     
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Vond ik eigenlijk wel meevallen. FIFA 15 slaat qua snelheid in elk geval nergens op.
    Maargoed dat heeft ook met je eigen spel te maken. Ik ben nou eenmaal iemand die wilt opbouwen, rustig de vrije man wilt zoeken en van daaruit weer verder voetballen en als dat niet gaat een balletje terug. Online kom je alleen maar mensen tegen die alles op snelheid willen en het liefst binnen 2 passjes de bal in het netje willen hebben liggen.

    Conclusie is dat iedereen haar eigen spelletje speelt en dat mag. Je hebt altijd mensen die klagen. Maar EA moet wel zelf eens duidelijk uitstralen wat ze zélf willen, want nogmaals er zit al jaren geen lijn in. Elk jaar worden ergernissen van het jaar ervoor gedeeltelijk verwijderd, maar vervolgens krijg je wel weer irritaties van jaren geleden ervoor terug.
     
  20. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Real tegen Barca ging mij bij mij nooit traag, zal wel aan mij liggen.
     

Deel Deze Pagina