[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    @GForce

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Merk dat ik vooral op hogere difficulty snel dood ga met Arcblade. Prefer daar healthregen.

Net eerste modder/hacker in crucible tegen gekomen. Had constant super en heavy ammo. Spawnee er gewoon mee. Zat gelukkig wel in ons team.

Hybrid vindt dit leuk.
  3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Leuk hoor die Legendary Queen Armor ... maar vind het er zo kazig uitzien :+ Dat paarse hoeft voor mij niet. Krijg je ook niet weg met een Shader. Enfin, dan denk ik dat ik maar weer is een paar uur ga farmen voor de "grot". Hopen op wat goede Legendaries. Of ik moet is geluk krijgen met de Crucible.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Paars gaat gewoon weg hier met een shader?

5. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Dat is niet gemodd maar een bug. Ik pakte heavy ammo . Ging gelijk dood. Maar elke keer startte ik meat heavy ammo en geen idee waarom ^^

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heerlijke auto riflle blijft dit. Nog een upgrade en dan heb ik hem op 300 attack. En die ammo upgrade is ook super. Clip gaat dan van 26 kogels naar 42.

7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    @Hybrid, hoe kom je daar aan dan? :eek: Gekocht? Damn ... ziet er goed uit!

Dat paars blijft bij een Titan helaas op zijn helm zichtbaar. Heb je een kei-strakke Shader zie je nog steeds dat paarse op z'n visor :+

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kreeg ik uit een Legendary.

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Lucky ... ik moet nog een shit-load aan die Crucible Marks helaas.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Met wapens heb ik wel redelijk mazzel. Armor helaas niet. Nog nooit een legendary gauntlet of leg armor gezien. Maar goed ben ik momenteel heel veel aan het opslaan van extra shit van die queen. En dan even wachten tot vrijdag wat Xur verkoopt. Heb super veel strange coins en motes of light. Vind het een beetje zonde om nu met mijn marks gauntlets te gaan kopen of leg armor. Want misschien vrijdag verkoopt die ze dan. En dan knal ik wel een stukje voorruit met me level hopelijk. Zit nu een beetje "vast" op 26/5.

11. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Tss, jaloers @Hybrid. Ik ben de laatste week al op zoek naar een upgrade voor mijn aitorifle, maar nog geen geluk tot nu toe:mad:

12. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    862
    Ik mis nog alleen een legendary secondary :+. Voor de rest heb ik alles legendary/exotic, begin de game nu ook al een stuk minder te spelen.
    Tijd voor de volgende grote release (FIFA 15).

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb de Shadow price gekregen laatst. Die is pas baas!

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gebruik die ook. Beste die er is. Heb er 4 getest en deze heeft gewoon alles.

Die queen bounty voor 3 fallen walkers is kansloos. Moet je ook nog de killing blow uit delen...

Heb inmiddels 4 exotic wapens en van ieder wapen minimaal 1 legendary. Fusion rifle heb ik er 3 van ieder element 1.

15. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Als je die strike op lvl 12 speelt dan hobbel je er zo doorheen toch? als die walker dan dood is gewoon weer opnieuw beginnen?

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je bent met zijn 3en en dan moet je ook nog eens final kill maken. Had er al 2 en bij de 3e op die manier kreeg ik de bounty niet....daarna public event gedaan en doe 90% van de damage en komt er iemand aan en shciet 1 kogel en killed hem...

17. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Zit er in de strike ook match making als je vanaf de planeet aarde de strike kiest? anders kan je die ook alleen doen natuurlijk.
    De rest van die bountys zijn allemaal online dus dat is niet wat:mad:

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Heeft iemand toevallig de "requirements" voor die Grim Citizen 3? Dan ga ik dat m'n volgende wapen maken. Kan je kopen bij die Crucible noob toch? Veel PvP spelen merk ik ...

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol een van de missies vandaag die je krijgt als jee bounty inlevert van de Queen is dat je op aarde moet zoeken naar een warp drive. Die is echt simpel en gedaan binnen 5 min.

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik kan niet spelen. Krijg telkens de melding "could not contact the destiny servers" met de meldcode marionberry.
    Iemand anders ook?

Deel Deze Pagina