Ik hoop voor het weekend lvl 26 te zijn, ben nu op de helft van 24 en heb vanavond weet wat tijd om dingetjes te doen voor de Queen of the Queef. Ook hoop ik vrijdag van die Xur(?) een legandary wapen te kopen vrijdag.
Maddmonkey, ik denk dat het het handigst is als jij mij een uiteindelijke datum + tijd stuurt als jullie eruit zijn gekomen
Ik zet je op de reservelijst . Ben je vanavond om 19.00 beschikbaar? Voor het geval iemand niet komt opdagen. Voeg me anders gelijk toe op PS4. PSN: Eetstokje
Is het niet makkelijker om een topic te maken voor de PS4 en de Xone? Nu loopt alles nogal door elkaar heen.
Denk dat de beginpost toch wel vrij veel duidelijkheid geeft m.b.t. de teams of niet? Daarbij, in alle topics loopt het doorelkaar; verschillende discussies etc.
Top zullen we beetje op tijd beginnnen ? p.s. zorg ook dat iedereen in de xboxworld clan zit. Dan scoren we meteen een leuke achievement. Kunnen we ook al een tweede moment plannen? Voor het geval dat we zondag de raid niet af kunnen ronden.
Ik vind het goed. Hoe zit het met de rest? Rampage kan btw wel op de reservelijst anders mocht er iemand niet kunnen
Klopt idd, alleen als er nu gereageerd wordt is het lastig te zien waar het betrekking op heeft, ik weet niet wie er een xbox heb of niet;-) @Maddmonkey dus zondag avond de eerste avond knallen daarna maandag? zondag avond kan ik de hele avond maakt me dus niet uit hoelaat.
Zijn er nog PS4 mensen die zin hebben om NU te raiden? Heb namelijk mensen die niet komen opdagen . Zoek nog 1/2 man
Ik wil mij ook aanmelden voor de PS4, momenteel lvl 27 Hunter en maatje van mij is een lvl 27 Titan. Mijn naam: KaToeM Zijn naam: jandrewes Beide de Vault nog niet gedaan wel youtube tactics gekeken.
Zet mij ook maar bij het ps4 raidteam: YoloCryingWalker. Niet beschikbaar op donderdag, voor de rest valt wel wat te regelen...