1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

  1. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ja Mediamarkt man. Ik weet niet of het voor elke geldt. Ik ga in ieder geval naar die in Leeuwarden.
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier hetzelfde. Vond juist in 14 dat het verschil tussen topploegen en mindere ploegen duidelijk zichtbaar was in de spelsnelheid. Wat ik nu lees is dat het echt veel te snel geworden is? :mad:
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Iemand die quit zie ik als de ultieme vernedering (in Ultimate Team krijg je wel gewoon je puntjes, coins en dat in de helft van de tijd en spelers behouden hun fitness). Die berichtjes zijn ook altijd geniaal, dan zitten ze er dus gewoon écht mee. Ik weet dat ik altijd 'fair' speel, dus in mijn ogen zijn ze dan gewoon overklast. De koptelefoon heb ik om dezelfde reden wel standaard uit staan omdat ik ze niet hoef te horen.

    XBL gold kost overigens zo'n €30,- per jaar en gebruik ik ook voor Battlefield en alle andere games, dus dat vind ik geen reden om Fifa af te kraken. En Fifa 15 is absoluut geen realistisch voetbal en dat vond ik persoonlijk juist positief aan de demo (morgen komt mijn Fifa binnen). De CPU erger ik me ook verschrikkelijk aan, dus als je online gewoon niet leuk vind snap ik je probleem volledig. Zelf ben ik er van gaan houden om die gestresste ventjes in (proberen) te maken. Ook is het bouwen van een team in UT gewoon verschrikkelijk verslavend. Smaken verschillen (gelukkig)!
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dan moet je leren verdedigen. Ik vind het altijd zo makkelijk dat iedereen nu al roept 'verdedigen is kut geworden'. Dan moet je het beter leren!
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
  7. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Voor de mensen die FIFA 15 al hebben, mijn laatste FIFA is FIFA 11, hoe erg lijkt FIFA 15 op FIFA 11 qua gameplay?
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2014
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Bedoel je mensen die FIFA14 al hebben?
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Fifa 15 natuurlijk.. :+
     
  10. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Jij hebt een retweetje te pakken!
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Voor de mensen die US marketplace (PS4) overwegen, er is geen NL menu beschikbaar, voor mij niet erg maar misschien voor anderen :)
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Mediamarkt Arena verkoopt 'm nu al voor 50 euro!
     
  13. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    hier in drenthe nog niks , liggen al wel in de pallets , maar ze mogen nog niet verkopen :confused:
     
  14. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind verdedigen ook erg easy. Gewoon leren om gaten dicht te lopen en je computergestuurde mensen te gebruiken. Tijd insteken voordat je erover gaat klagen dat het te moeilijk is.
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Nog geen FIFA 15 in de MM Groningen.
     
  16. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    is de game mania in groningen wel open ? doordat er vorige week dat ongeluk gebeurde ....
     
  17. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Media Markt Arena verkoopt nu nog niks. Net aan de telefoon gehangen, kreeg een keiharde nee. Rotterdam zegt fysiek bewijs nodig te hebben. Dus iemand een bon?
     
  18. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Mijne is inmiddels aan het downloaden, ben toch wel blij dat ik hem digitaal bij m'n one kreeg, hoef ik niet de hele tijd van disc te switchen.
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Goeie vraag, zal d'r morgen ff langs fietsen
     
  20. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    als ik fifa 15 nu bestel op psn kan ik dan om 00:00 fifa 15 spelen ? of alsnog morgen ochtend pas ?
     

Deel Deze Pagina