1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Maher had een goal + assist. Hij speelt de laatste potten sowieso best prima hoor. ;)
     
  2. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb hem een paar wedstrijden gebruikt maar was niet echt overtuigd, was niet heel erg bal vast. Schoten gingen er allemaal wel in maar RB-schoten zijn sowieso de nieuwe OP. Werkelijk alle afstandschoten en 1-op-1 gaan er zowat in, dus ik speel nu met v.persie met twee snelle wings om de bal klaar te leggen en rooney er achter voor het schot uit de tweede lijn.. Vanavond alles verkopen en dan hopen op een crash morgen en vrijdag
     
  3. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Hoeveel dalen de prijzen ongeveer bij zo'n crash dan?
     
  4. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Dit verschilt heel erg en is onvoorspelbaar. Het komt er op neer dat er morgen honderduizenden mensen FUT gaan spelen en heel veel pakjes openen, daardoor zul je zien dat er morgen ineens extreem veel op de transfer list staat. Omdat iedereen zijn team wil maken zal hij alle andere spelers zo snel mogelijk willen verkopen en zal iedereen zorgen dat hij hem als goedkoopste online zet. Dit zal de prijs van veel spelers drukken. Voor spelers als ronaldo, messi, ibra etc zal het waarschijnlijk niet veel uitmaken, maar zeker in de subtop zul je verschil zien.
     
    Edjuuuuuh vindt dit leuk.
  5. Rawdi3

    Rawdi3 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas het is me nog niet gelukt en kan nu dus geen fifa points kopen en dus pakjes kopen... Ik heb de US Ps4 versie alles werkt perfect niks aan de hand alleen kan geen fifa punten kopen weet iemand een oplossing hoe het wel kan? Aangezien er geen ruil functie meer inzit kan ik het niet via me amerikaans account doen want dan kan ik ze niet traden naar me nederlands account....
     
  6. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Kan me vaag iets herinneren dat je de transfer targets kon verhogen via een item uit de EA catalogus in een van de vorige fifa's. Kan dat ook in 15?
     
  7. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    ja
     
  8. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Ideaal! Zit continu op de max nu. Ben steeds continu de enige met een bepaalde speler op de markt, echt te chill :9
     
  9. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    prijzen zijn op het moment zo'n 25% lager dan vanmiddag, dit beloofd wat voor morgen

    Hebben jullie al een suarez gezien? ik ben een paar keer via de transfermarket gaan zoeken maar elke keer niks gevonden
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2014
  10. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Die komt pas als zijn schorsing is afgelopen ;)
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Tsss, het is ook nog echt zo.
     
  12. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou hopen dat de postbode vandaag vroeg is.
    De nieuwe FUT APP voor de telefoon is uit en die werkt prima ziet er top uit vind ik.
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Yeeh vandaag Fifa! Snel vraagje. Waar moet ik die pre order code invullen als hij binnen is? Op Xbox one zelf of via ea site oid?
     
  14. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Gisteravond voor het eerst de echte game gespeeld. Tweede potje al tegen een team met Falcao, Messi, Bale, David Luiz, Thiago Silva, James Rodriguez etc. Speelde zelf met Vlaar, de Vrij en Indi centraal achterin. Helaas onmogeljk om te verdedigen terwijl die gozer er helemaal niets van bakte 3/1 verloren.
    Zelf nu net Iniesta uit mijn manager task pack! :)
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Maher IF, Van Rhijn IF en een IF van niemand minder dan mijn grote held RONNY _O_:lol:.
    Mijn dag kan niet meer stuk.
    Die ga ik sowieso deze week halen voor m'n Bundesliga team, op de spits of CF en alleen maar lange ballen geven :p.
     
  16. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Lekker, heb gister op het juiste moment gecasht, zie nu alle prijzen langzaam dalen, hazard 300 nu 250, Robben 450 nu 375, Touré 200 nu 135, vanavond tijdens de spits mijn team bouwen denk ik, als het zo door gaat hoef ik niet meer te traden daarna
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Krijg het vanmiddag binnen. Iemand dit al gedaan?
     
  18. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Zal wel gewoon de code moeten invullen op xbox zelf, hoe je dat ook doet met de xbox live code
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    MediaMarkt is ideaal! Vijftig euries voor FIFA15 en dan krijg je ook nog 15 FUT pakjes erbij. :cool:
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ronny heb ik redelijk wat aan verdiend, hij is nu niet meer te betalen helaas.
     

Deel Deze Pagina