Opzicht niet een heel verkeerd iets als ze die andere planeten met dlc's vrijgeven. Dat doen ze waarschijnlijk ook om je bezig te houden, als je gelijk alle planeten krijgt ben je sneller uit gekeken dan dat je om de 'maand' een nieuwe update krijgt. Vermaak me nu prima, nog geen behoefte aan andere planeten en missies.
Dat klopt. Tijdens dat event lieten ze dus gameplay zien. Europa, Mercurius, Jupiter, Old Chicacgo ... en noem zo maar op. Snap ook wel dat je de game "vers" moet houden en op zijn tijd nieuwe content moet uitbrengen. Maar waarom promote je een game dan met levels/items die er nu niet inzitten? Klopt wel aardig met die missende bounties momenteel. Sommige kan je niet afmaken omdat ze niet in de game zitten. Heel jammer. Nu houd de "hunt" naar betere gear me voorlopig wel even bezig ... maar de game bied tot nu toe (afgezien van de Crucible) totaal geen replay value.
Ik heb vrij weinig op het spel aan te merken maar hier kan ik wel altijd chagrijnig van worden... Gister ook al een bounty die onmogelijk is en ook die PvP Salvage bounties nog die regelmatig om de hoek komen kijken. Volgens mij heeft Bungie hier al behoorlijk wat feedback op gekregen, gemiste kans dat ze er tot op heden nog niks mee hebben gedaan.
Is het jullie toevallig ook op gevallen dat je bij de farm grot op aarde minder XP krijgt? Gister avond stond ik er ff en kreeg telkens maar 60xp terwijl dat altijd 110xp was.
Hoe zit het nu precies met het inleveren van die Queen bounties en de missies die je hiervoor terug krijgt? Gisteren bij die robot in de tower 3 queen bounties gehaald en weer ingeleverd (200 headshot fallen, 3 walkers en zoveel spirit dinges) en begrijp totaal niet waar ik nu een missie kan zien/spelen (op die level 24 missie na in het destinations menu, maar ik ben net 23 Moet je eerst een bepaalde Queen rank halen weer, of kijk ik er ergens overheen? Echt makkelijk te begrijpen is het allemaal niet meer met al die verschillende ranks, marks en weet ik veel wat
OK, thanks Had daar in eerste instantie alleen die level 24 queen missie zien staan, dus niet meer naar gekeken. Blijven die missies bewaard? met andere woorden: heb ik straks nog kans dat ik ze alsnog kan doen, of moet ik dan eerst weer de bounties van vandaag doen?
Het zijn alleen maar die level 24 missies en ja die blijven gewoon staan. Tot 6 oktober heb je de tijd om zo veel shards te vangen
In je inventory in de tab die linksonder staat zie je als het goed is een item, dat item stackt en staat voor het aantal Queen missies dat je kunt spelen. Ik neem aan dat ze tot het eind van de event in je inventory blijven staan.
Waarvoor zijn die Ascendant Shard's eigenlijk? Edit/ Misschien moet toch iemand maar een FAQ topic maken.....
Zonde idd. Ik had hier graag ook iets van ranking gezien. Ik vind de PvP wel heerlijk spelen, maar het wordt nergens echt netjes bijgehouden zo. Snap ik niet helemaal. De missies zijn er na 6 okt nog wel, maar de shards van engrams alleen tot 6 okt?
Ik heb net een mooi topic aangemaakt voor al jullie vragen ! Alsnog zal ik even antwoord geven. Missies van de queen zijn er tot 6 oktober. Die missies geven gegarandeerd een legendary helm of chest armor. Die kan je dismantlen voor 2 of 3 shards. Die shards heb je weer nodig om legendary armor verder te gaan upgraden (ik geloof de laatste drie upgrades)
Lol kreeg net uit een rare engram een legendary machine gun. De eerste uit een blauwe. Helaas een machine gun die ik al had. Dus mooi ingeleverd voor Energy en nu mij auto rifle helemaal geupgrade.
Je krijgt 25 punten per kill. Verder krijg je geen punten voor vlaggen etc. Dus 400 x 25 punten en je bent er. Net btw exotic Auto Rifle uit legendary engram. Cryptarch lvl41 en meer dan 50% van de blauwe wordt groen en maar 10% van de paarse ook daadwerkelijk paars. Lijkt steeds slechter te worden naar mate mijn cryptarch omhoog gaat... Zelfde element? Ik aim voor 3 Fusion Rifle en 3 Heavy Machine guns met alle elementen. Maakt Nightfall echt stuk makkelijker als je dat met 3 man doet. Andere wapens gebruik ik weinig of niet.
Ja dan hadden we hem zeker gehaald, wil je het vanavond nog een keer proberen? Kan vanaf 2130 tot laat. Heb ook iemand anders die wilt.
Ik ben nu lvl 21 maar wil voor 6 oktober wel die queen missie hebben gedaan. Probleem is ik heb een gezin en drukke baan dus ik kan niet heel erg veel spelen. Kan ik op lvl 21 wel die missies spelen? of kan ik beter even grinden (loot cave oid) tot lvl 23/24?
Op level 21 lijkt het me niet echt goed te doen. Beste kun je inderdaad gewoon even level 20 rares grinden, als je die volledig upgrade red je level 24 als het goed is.