Meen je dat? Op de helft al Xavi, Navas, David Luiz en Piqué in €15 aan FP? Ik had twintig euries en alleen Lavezzi (6k) en Pisczek (20k).
Op het begin kan je best eerst single player doen, als je echt niets hebt. Zeker als je een hoog EA level bent, dan kan je in de EA catalogus coin boosts kopen, bijvoorbeeld 1.000 coins extra voor 5 wedstrijden lang. Dat is cashen!
Iemand die zijn opstelling op 41212(2) heeft staan Wil denk deze opstelling gebruiken maar weet niet of dit een fijne opstelling is namelijk
Is hier een nieuwe optie/functie voor? Heb de demo namelijk amper gespeeld en vanavond ga ik hem pas ophalen. Zo een functie had ik altijd al gewild, met Mikel heb je daarvoor ook de Ideale speler aangezien hij aanvallend niks toevoegd maar verdedigend echt ijzersterk is (op fifa wel wat minder dan in t echt maar alsnog een beest).
Ja, per positie zijn er een aantal taken die je kan geven. Bij flankspelers namelijk diepgaan/kort komen, breed blijven / naar binnen komen en bij voorzetten op 16 staan / in de 16 komen. En dat per positie.
Dit word mijn team : http://www.futwiz.com/en/fifa15/squad/45688 Zojuist ook Sturridge en IF Gignac uit zelfde pakje En nu ook Fabregas
je bent lekker bezig!!! ik heb alleen maar spanjaarden gehad in me packs dit is nu mijn team. http://www.futhead.com/15/squads/1594454/
Prijzen van de spelers rond de 5k lijken gestaag te stijgen. Het gaat in ieder geval lekker vlot met spelers kopen/verkopen en op iedere speler pak ik zo'n 400-500 coins winst.
UH... hoe voer ik die code in? Oh heb het al Ik heb code ingevoerd maar kan in FUT nog geen gratis Golden Pack vinden. Krijgen we de eerste volgende week pas, of moet ik mijn Xbox switchen naar nl?
Ik heb nu een leuk Nederlands team samengesteld, en hiermee wil ik een beetje gaan sparen voor een nieuw team. Denken jullie dat een Italiaans team een beetje chill is met FUT?
Zo de ballen, heb me toch een partij mazzel gehad met pakjes. Heb Neymar, Alaba en Lewandowski eruit gekregen.
Allejezus zeg, er zijn al zeker 3 mensen op dit forum die op 1 dag meer geluk hebben dan ik in 3 jaar heb gehad. Reus, Ribery en nu alweer Neymar, Lewa en Alaba. Waar doe ik het nog voor?